probleem installeren Panda antivirusprogramma op vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

hhjdejongh

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 jan 2009
hallo,
In het verleden had ik het Panda antivirusprogramma + firewall 2007 en 2008 op m'n PC draaien; installatie en runnen ging altijd zonder probleem. Omdat m'n license verliep heb ik nu Panda Antivirus pro 2009 gekocht. Wanneer ik echter de autorun start krijg ik een foutmelding dat 'de autorun (Lanzador Instaladores) niet meer werkt' en dus het hele installatieprogramma niet opstart. Even gecontroleerd in de winkel maar mijn installatie-CD werkt wel prima op een andere Vista-computer. De helpdesk van Panda blijft angstvallig stil. Is er iemand die een idee heeft waar het dit probleem aan kan liggen? Ik heb al geprobeerd om bijvoorbeeld alle internet-routes toe te laten, maar dat had geen effect.
alvast bedankt!
groet,
Harmen

DE oplossing

Vergeet die Panda.
Probeer het er niet op te zetten want er zit een heel hinderende fout in die men er niet wil uit halen. Een scan die je niet manueel kan stoppen en heel je systeem plat legt.
Ik heb hen op alle manieren proberen duidelijk te maken om dit dringend op te lossen maar zoals je zelf al hebt ondervonden: Doodse stilte ten huize Panda.

Gewoon op zoek gaan naar iets anders is de beste oplossing.

zie http://www.pchelper.nl/forum/index.php?showtopic=72354&pid=564056&mode=threaded&start=#entry564056

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan