Probleem installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Spank18

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 jan 2010
hallo

ik heb onlangs een nieuwe computer gekocht in onderdelen.
deze heb ik inelkaar gezet (verliepprima) alleen nu doe ik de cd van windows 7 erin en dan begint die te laden en kom ik bij het menu waar je zeg maar je taal kan kiezen dan druk ik op oke en dan opent een andere venster waar staat windows installeren en dan druk ik daarop
dan begint de setup te laden en op een gegeven moment stop die en vraag of ik de cd/dvdrom driver er in wil doen.? en soms komt die daar doorheen:confused: en dan zegt die kan geen informatie over de schijven op de computer verkrijgen.

Ik heb al verschillende dvdroms /writers geprobeerd. maar het probleem blijft bestaan.
ik ben nu al erg lang bezig en ik ben nu op het punt van opgeven

ik heb een 3weken geleden dezelfde computer opgebouwd met dezelfde onderdelen.
en dat werkte perfect in een keer.

wie o wie kan mij helpen:)

groeten franky.

Goedemorgen,

Welkom op Helpmij,

misschien de cd-rom/dvd speler niet helemaal lekker kan je nog aan de speler uit de vorige inbouw komen zou die er even in hangen

Goedemorgen,

Welkom op Helpmij,

misschien de cd-rom/dvd speler niet helemaal lekker kan je nog aan de speler uit de vorige inbouw komen zou die er even in hangen

ja dat heb ik al met 5 andere geprobeerd zowel ide als sata.:confused:

Ow sorry verkeerd gelezen

ja volgens mij wel het is een nieuwe cd van windows 7 heb alles van de week binnen gehad.

Hoi,

Vreemd zou toch moeten werken. misschien dat andere Helpmij-ers nog goede ideeën hebben.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan