hallo
ik heb onlangs een nieuwe computer gekocht in onderdelen.
deze heb ik inelkaar gezet (verliepprima) alleen nu doe ik de cd van windows 7 erin en dan begint die te laden en kom ik bij het menu waar je zeg maar je taal kan kiezen dan druk ik op oke en dan opent een andere venster waar staat windows installeren en dan druk ik daarop
dan begint de setup te laden en op een gegeven moment stop die en vraag of ik de cd/dvdrom driver er in wil doen.? en soms komt die daar doorheen
en dan zegt die kan geen informatie over de schijven op de computer verkrijgen.
Ik heb al verschillende dvdroms /writers geprobeerd. maar het probleem blijft bestaan.
ik ben nu al erg lang bezig en ik ben nu op het punt van opgeven
ik heb een 3weken geleden dezelfde computer opgebouwd met dezelfde onderdelen.
en dat werkte perfect in een keer.
wie o wie kan mij helpen
groeten franky.
ik heb onlangs een nieuwe computer gekocht in onderdelen.
deze heb ik inelkaar gezet (verliepprima) alleen nu doe ik de cd van windows 7 erin en dan begint die te laden en kom ik bij het menu waar je zeg maar je taal kan kiezen dan druk ik op oke en dan opent een andere venster waar staat windows installeren en dan druk ik daarop
dan begint de setup te laden en op een gegeven moment stop die en vraag of ik de cd/dvdrom driver er in wil doen.? en soms komt die daar doorheen

Ik heb al verschillende dvdroms /writers geprobeerd. maar het probleem blijft bestaan.
ik ben nu al erg lang bezig en ik ben nu op het punt van opgeven
ik heb een 3weken geleden dezelfde computer opgebouwd met dezelfde onderdelen.
en dat werkte perfect in een keer.
wie o wie kan mij helpen

groeten franky.