Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nou, als ik van een website iets kopieer dat onderelkaar staat, en het daarna plak op kladblok, komt het niet onder elkaar zoals ik gekopieerd heb maar naast elkaar??Hoe fix ik dat??
Zit er niet ergens een word wrap (of hoe ze dat ook vertaald hebben) optie in kladblok?
Het hangt er helemaal van af wat xweetok59 van plan is natuurlijk. Als de site extreem druk is en hij/zij de tekst naar kladblok plakt om een rustige plek te hebben het te lezen lijkt me daar niets mis mee bijvoorbeeld.Het is gewoon 'onzin' om - gedeelten van - een webpagina naar kladblok te kopiëren.
Het hangt er helemaal van af wat xweetok59 van plan is natuurlijk. Als de site extreem druk is en hij/zij de tekst naar kladblok plakt om een rustige plek te hebben het te lezen lijkt me daar niets mis mee bijvoorbeeld.
(al vraag ik me wel af wat dit tussen de PDF programma's doet)
CB01, 8-03-2010, 13:54:
Er valt weinig hieraan te fixen als de tekst die jij kopieert achter elkaar is ingetikt.
vanveelen, 8-03-2010, 13:56:
(Hoe fix ik dat??) > Niet. Althans niet in Kladblok.
Naarling, 8-03-2010, 13:59:
Is er niet ergens een word wrap (of hoe ze dat ook vertaald hebben) optie in kladblok?
3747, 8-03-2010, 13:59:
niet... dat is gewoon iets dat kladblok standaard heeft volgens mij.
vanveelen, 8-03-2010, 14:06:
Het is gewoon 'onzin' om - gedeelten van - een webpagina naar kladblok te kopiëren.
Ach, wat moet de arme vragensteller nu toch?NurseX, 14-03-2010, 13:14:
Volgens mij stel je je vraag in de verkeerde rubriek.... kladblok doet niks met opmaak.
Wat een meningen! Niet echt bemoedigend...
Ach, wat moet de arme vragensteller nu toch?
In mijn idee bedoelde xweetok59 dat de gekopieerde regels bij inplakken in Kladblok soms "uit het Kladblok-venster lopen". Daarmee gaat het om het automatisch toepassen (of niet toepassen) van regeluiteinden, en niet om de rest van de opmaak.
Alle antwoorden "Het kan niet in Kladblok" zijn volgens mij onjuist, en het idee "word wrap" van Naarling was correct.
Zie hierboven CSShunter, 10-03-2010, 07:42, met bewijs in de vorm van screenshots: het kan wel in Kladblok!
Ik ben benieuwd wat xweetok59 van dit alles vindt, want die heeft zich sinds zijn/haar vraag op 8-03 12:47 niet meer gemeld...
Met vriendelijke groet,
CSShunter
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.