Probleem knop venieuwen is terug

Status
Niet open voor verdere reacties.

asbas

Gebruiker
Lid geworden
29 nov 2004
Hallo allemaal,

Een poosje terug had ik een probleem met internetten, tijdens het opvragen van sites moest ik telkens de vernieuwen knop gebruiken. Toen ik mijn cookie acceptatie had aangepast, leek het verholpen te zijn. Echter sinds 2 dagen is het weer mis en blijf ik vernieuwen.
Ik heb geen spyware (gecheckt met adaware/spybot en cwshredder en gescand met Norton Virusscanner. Mijn instellingen zijn nog goed (automatisch vernieuwen en cookiesacceptatie laag)
Kortom ik weet het niet meer. Ik gebruik windows xp.
Heeft iemand nog een suggestie ???

Groeten,

Asbas

Extra, internet-opties, instellingen, "bij elk bezoek aan een pagina".

En\of
Extra, Internet-opties, tabblad Algemeen je tijdelijke internetbestanden verwijderen?

Hallo,

Ik heb alles wat jullie adviseerden al eens geprobeerd maar zonder resultaat.
Nou heb ik nog wel wat in adaware in quarantaine staan wat ik eigenlijk niet durf te verwijderen omdat ik al eens mijn internetverbinding ben kwijt geraakt.
Dit was/is de boosdoener.

Referencefile : SE1R21 03.12.2004
======================================================

MARKETSCORE(NETSETTER)
»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
obj[0]=Regkey : software\netsetter
obj[2]=File : C:\System Volume Information\_restore{9918FC72-B7DB-4262-89D4-837A6BE6DBEA}\RP70\A0017508.dll

NETSERVICES BV
»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
obj[1]=File : C:\System Volume Information\_restore{9918FC72-B7DB-4262-89D4-837A6BE6DBEA}\RP70\A0017502.exe
obj[3]=File : C:\System Volume Information\_restore{9918FC72-B7DB-4262-89D4-837A6BE6DBEA}\RP70\A0017510.exe
obj[4]=Regkey : software\classes\classes
obj[5]=RegValue : software\classes\classes ""
obj[6]=RegValue : software\classes\classes "EditFlags"

Als ik dit dus voorgoed verwijder en ik heb geen internetverbinding meer wat dan ?????

Groeten Asbas

Hallo,

Is er nog iemand die iets weet om dit probleem op te lossen. Ik heb IE sp2, kan ik nog meer updates ophalen om IE weer goed te laten werken ????

Het is ook al moeilijk om dit bericht te versturen omdat weeeer die melding van kan pagina niet weergeven.

Groet,

Asbas

Help kan iemand mij hier nog helpen ?????

Probleem bestaat nog steeds, ik ben wanhopig.

Gezien het feit dat er blijkbaar spyware in je Restore-map staat/stond, lijkt me een Hijack-log een voor de hand liggende optie om te proberen je probleem op te lossen.
Kan je hier doen.
Lees wel eerst goed door en volg de aanwijzingen nauwkeurig op.
Succes!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan