probleem kpn experiabox

Status
Niet open voor verdere reacties.

sabrin

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2005
ik heb kpn experiabox gister ontvangen. zwarte modem van thomson .(van surfen en bellen van hetnet) heb alle kabels overal goed ingedaan,
alleen het lampje power brand groen en Enthernet lampje brand niet eens en het lampje internet brand oranje/groen (helft oranje helft groen):confused:
kan nu op internet door mijn oude modem daar doet internet het wel gewoon.

Probeer de heletijd helpdesk te bellen maar mederwerkers zijn constant in gesprek.

weet iemand een oplossing of heeft iemand hetzelde probleem gehad?

Laatst bewerkt:
ja daar heb ik rondgekeken alleen mijn probleem zat er niet tussen..:(

ben de hele tijd hepldesk aan het bellen maar nog steeds ingesprek:(

Het zal nu wel verholpen wezen maar ik had hetzelfde probleem, Je moet een kort nummer bellen om te activeren, zolang je dat niet doet werkt de gewone telefoonlijn nog. Dit omdat je er niet bij schrijft dat dit niet wilde. Goed, dat lukt dan dus niet. Telefoondraadjes zitten niet overal het zelfde aangesloten. Bij mij gebruikmakende van twee rode draadjes van twee gelijke kabeltjes. De monteur moet het dan in de centrale anders aansluiten. Ik werd na een maand gebeld door iemand die mij uiteindelijk vroeg om nog eens te proberen en vanaf dat moment werkt alles prima en zelfs boven verwachting. Vraag dus niet naar een monteur. Het gratis nummer van Slim is 0800 0505, voor wie dat nog niet weet.

experiabox

wat een waardeloos iets mijn hp pcs 2410 doet het er eens niet op faxen voor mijn bedrijf is dus nu niet meer mogelijk volgens kpn ligt de fout bij hp en volgens hp ligt de fout bij kpn na bijna € 40,- aan telefoons te hebben gepleegd ben ik nu nog steeds bij af

wat een waardeloos iets mijn hp pcs 2410 doet het er eens niet op faxen voor mijn bedrijf is dus nu niet meer mogelijk volgens kpn ligt de fout bij hp en volgens hp ligt de fout bij kpn na bijna € 40,- aan telefoons te hebben gepleegd ben ik nu nog steeds bij af

Welkom,

Niet zo fijn maar niet een reden om een topic van een jaar oud omhoog te halen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan