probleem kpn webmail

Status
Niet open voor verdere reacties.

matthijspc

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2012
hoi,

ik heb een internet aanstluiting (ook mail) bij kpn,
nu is de adapter van mijn laptop kapot, en kan ik niet meer bij mijn oude mails.
hoe los ik dit op?
bijvoorbaat dank

sorry, ik bedoelde dat ik in mijn online mail box (webmail) mijn mails niet meer kan lezen.

Even wat wij van jouw posting gemaakt hebben:
a. Je hebt een Internet-verbinding van KPN. Die doet het gewoon.
b. Je hebt een laptop met een bedrade netwerkaansluiting, maar die bedrade netwerkaansluiting is kapot. Dus werkt Internet niet op de laptop.

vanschagen hint je dus een externe bedrade netwerkaansluiting te nemen voor je laptop, zodat die weer kan verbinden met Internet en daarmee KPN webmail weer bereikbaar is vanaf de laptop.

Is bovenstaand verhaal onjuist of onvolledig? Graag even duidelijk maken wat dan precies.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Even wat wij van jouw posting gemaakt hebben:
a. Je hebt een Internet-verbinding van KPN. Die doet het gewoon.
b. Je hebt een laptop met een bedrade netwerkaansluiting, maar die bedrade netwerkaansluiting is kapot. Dus werkt Internet niet op de laptop.

vanschagen hint je dus een externe bedrade netwerkaansluiting te nemen voor je laptop, zodat die weer kan verbinden met Internet en daarmee KPN webmail weer bereikbaar is vanaf de laptop.

Is bovenstaand verhaal onjuist of onvolledig? Graag even duidelijk maken wat dan precies.

Tijs.

het bovenstaande verhaal is onjuist.
mijn stroom adapter van mijn laptop is kapot, niet de internet kabel.
en ik wil weten hoe ik oudere mails op www.webmail.kpnmail.nl weer kan achterhalen, want die staan op mijn laptop, en daar kan ik niet meer bij omdat er geen stroom inzit!

Ah.. Nee, dat kan niet: Standaard worden mails opgehaald en daarna verwijderd van de server als je een POP3 mail account had in je laptop. De mails zijn dus niet meer beschikbaar op de webmail, dan.

Je zult dus een vervangende voedingsadapter moeten halen óf de harddisk van de laptop uitbouwen en dan inbouwen in een computer en zo proberen de mail(-bestanden) te importeren in je pc.

Natuurlijk begrijp je al dat het kopen van een vervangende voedingsadapter de voorkeur heeft, omdat anders de laptop niet (meer) bruikbaar is én het veel minder moeite is dan de alternatieve actie.

Tijs.

Ah.. Nee, dat kan niet: Standaard worden mails opgehaald en daarna verwijderd van de server als je een POP3 mail account had in je laptop. De mails zijn dus niet meer beschikbaar op de webmail, dan.

Je zult dus een vervangende voedingsadapter moeten halen óf de harddisk van de laptop uitbouwen en dan inbouwen in een computer en zo proberen de mail(-bestanden) te importeren in je pc.

Natuurlijk begrijp je al dat het kopen van een vervangende voedingsadapter de voorkeur heeft, omdat anders de laptop niet (meer) bruikbaar is én het veel minder moeite is dan de alternatieve actie.

Tijs.

wij zijn al bezig met een nieuwe voedings adapter, maar is het ook mogelijk om mijn mails wel te achterhalen op mijn tablet? (want daar heb ik ook mail)

Lijkt me sterk: Zoals gezegd verwijder je de mail zodra gedownload, dus ik denk niet dat de tablet dezelfde mailtjes dan zou hebben.
Wat zou kunnen zijn dat is dat de ene keer de tablet de mailtjes weggekaapt heeft voor de laptop en een andere keer de laptop de mailtjes heeft weggekaapt voor de tablet.

Je zou kunnen kijken op de tablet, maar ik schat in dat daar geen of slechts een deel van de mail terug te vinden is (áls daar al KPN mail stond ingesteld...)

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan