Probleem Krijg programma's bij ctrl alt delete niet weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

Leroywantshelp

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 dec 2005
Ik heb laatst nog wel veel spyware gehad in mijn pc. Nou heb ik dit verwijderd met behulp van Spybot S&D. nou dacht ik dat alles weg maar krijg nu elke keer popups(ook als ik niet op internet zit) met allemaal reclame en dergelijke. Heb gezien welk programma het doet maar krijg hem niet weg. Programma heet "Services" en krijg ik te zien als ik op ctrl+alt+delete indruk. HELP HEEL GRAAG!!!

Leroy

In de veilige modus is dat proces service stopgezet.
Maar........je zult toch moeten weten wat je nog meer moet verwijderen anders wordt die service zo weer gestart. Maaaaaaaar weet je wel zeker dat dit het is?

Heb je een Dell pc? Dan is service.exe van Dell . Lees maar

Services.exe is van Microsoft

Laatst bewerkt:
misschien lukt het met een andere spybot remover

of misschien lukt het in DOS

hier
'
:thumb:

Halsangel het lijkt me niet zo handig die services.exe stop te zetten op wat voor een manier dan ook ;)
Services.exe is van Microsoft.
Als je die stopt kun je nauwelijks nog met je pc werken :-D

@ Leroy: Draai AdAware ook nog eens.
Download ook Ewido om te zien of je soms trojans hebt.

Hoe weet je zo zeker dat die services.exe van Microsoft is, Elisa? In deze link (die jij zelf gaf) staat toch duidelijk aangegeven dat het ook iets heel anders kan zijn (lees de Note aldaar)...

Ewido draaien lijkt mij inderdaad zinvol. Doe dat liefst in veilige modus. Is het probleem daarna nog niet opgelost, plaats dan even een HijackThis-log op AntiSpywareOffensief.

@Buffy,
Er kan maar 1 services.exe draaien lijkt mij.
Anders zou die hele pc op z'n kop liggen.
Dat is mijn conclusie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan