probleem layers

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kevin We

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2005
Berichten
119
hoi mensen

Ik ben al even aan een nieuwe website bezig, maar ben nu op een toch wel héél merkwaardig probleem gestoten.

Ik heb in mijn website een footer en wanneer ik mijn website bekijk in IE 6 (enkel deze) zet hij onder mijn footer precies nog een extra layer bij terwijl dit totaal niet de bedoeling is.

hier het probleem

een rar van mijn volledige website

de website online bekijken

OPGELET: enkel bij IE6 (en lager) doet dit probleem zich voor, IE7 en FF hebben hier geen probleem mee


Iemand die mij met dit, vrij rare, probleem kan helpen zal ik héél, héél erg dankbaar zijn.

MvG
 
Laatst bewerkt:
Waarschijnlijk komt het omdat je een nieuwe div genaamd LoginScreenhebt staan boven de footer alleen is deze leeg.

HTML:
<div class="RechterLayer">
 <!-- InstanceBeginEditable name="CompetitieUitslagen" -->
 <div class="CompetitieLayer">
  <p class="Titel">Competitieuitslagen ::</p>
  <p class="Tekst">&nbsp;</p>
 </div>
 <!-- InstanceEndEditable -->
 <!-- InstanceBeginEditable name="Login" -->
 <div class="LoginScreen"></div>
 <!-- InstanceEndEditable -->
</div>
<div class="Footer">
 <div align="center" class="style1">
  &copy; 2007 Badmintonclub Dibad, Dilsen-Stokkem
 </div>
</div>

Wellicht is in IE6 de ruimte weg wanneer je deze <div> weglaat.
 
hmmm sorry dit is mijn fout, denk dat je mij verkeerd begrepen hebt (mijn excuses!)

Op de homepage heb ik hier geen problemen mee (raar maar waar) het is enkel op de anders pagina's (bijvoorbeeld onder clubinfo hier bijvoorbeeld) waar dit probleem zich voordoet. En vermits ik op die pagina's het loginscreen en dergelijke heb weggelaten kan het hier al niet aan liggen.

Nogmaal sorry voor de onduidelijkheid langs mijn kant!
 
Ik zou je graag willen helpen, maar aangezien ik geen IE6 meer heb en het in al mijn andere browsers (IE7, FF, Safari) goed er uit ziet wordt het lastig om de oorzaak te zoeken :confused:
 
ik vindt het ook een zeer raar en onaangenaam probleem .... Ik heb al verschillende dingen geprobeerd om het er beter te doen uitzien maar niets lijkt te werken.

Voor de frequente pc gebruikers onder ons is IE7, FF of dergelijke een must maar vele mensen zitten nog met IE6 en ouder dus das wel balen voor mij :confused:
 
Als ik de html code zie, van Clubinfo/Trainingen.html,
en ik streep de bijhorende divs
(dus <div>inhoud </div>)
weg,
dan hou ik dit over:
PHP:
<body>

<div id="CenterLayer">
	
		
  <div class="Header">
    	
		
        
  </div>
	          <!-- InstanceBeginEditable name="MenuLinks" -->
	         
	          <!-- InstanceEndEditable --><!-- InstanceBeginEditable name="Info" -->
              
              <!-- InstanceEndEditable -->
			 
			  </div>
			 
</body>
<!-- InstanceEnd --></html>

de div's zijn gepaard, dat is goed,
maar naar mijn bescheiden mening is het toch niet juist.
Kijk maar eens of de sluitdiv van header niet onjuist, op de verkeerde plek staat.

:cool:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan