Probleem lezen DVD

Status
Niet open voor verdere reacties.

Freaky Legend

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
23 mrt 2002
Berichten
1.407
Beste mensen,

Ik heb gisteren op een externe dvd-brander met het programma Easy CD Creator (aangesloten op een laptop) een data-DVD gebrand met daarop alleen maar mp3's die verdeeld zijn in een paar mappen.

Nu ben ik weer thuis (200 km van die ene laptop vandaan), duw het betreffende schijfje in mijn AOpen DVD-brander en.. hij leest niks!

Op deze PC is Nero geïnstalleerd. De popup die verschijnt na het inwerpen van een dvd geeft niet aan dat het een data-disc of film of iets dergelijks is aan maar hij zegt: blank disc.

Als ik dan vervolgens kijk in de verkenner dan staat er CD-Drive (is een foutje veroorzaakt dus door het foute lezen). Als ik dan de inhoud wil bekijken dan blijft het lampje van de dvd-brander een eeuwigheid knipperen zonder enig resultaat.

Wie kan mij helpen om dit probleem op te lossen??

Bij voorbaat dank,
Jordy
 
Er zijn heel veel dvd-spelers die zogenaamd mp3 kunnen afspelen maar heel vaak lukt het niet.
Ook de mijne vertikte het en ik heb heel wat uitgeprobeerd.
Nu gebruik ik AudioDvdCreator (Google) en het gaat prima.
 
Dat is ook het probleem niet. Het probleem is dat het een data-dvdschijfje is die helemaal niet in de pc wordt gelezen. :(
 
Ach, niet helemaal goed gelezen. Maar, het is en blijft ook een dvd-speler dus het geldt nog steeds.
Of: finaliseren misschien vergeten?
 
Nee, dit stel ik juist altijd goed in. :D

Misschien ligt het aan Easy CD Creator??:confused:
 
Je hebt dat toch niet met Direct CD gedaan (zit ook bij ECC)?
Heb programma wat bij Nero zit leest dit formaat niet (in cd, ofzo).
 
Hiervan heb ik geen idee.

Indien dit wel het geval zou zijn. Hoe kan ik dit dan oplossen?
 
Dan is je cd alleen leesbaar met Direct cd.
Je kunt het beste in ECC kiezen voor Nieuw --> Gegevens cd
 
Balen.. heb geen ECC op deze pc staan. Of kan ik deze gewoon naast Nero installeren?
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door Freaky Legend
Balen.. heb geen ECC op deze pc staan. Of kan ik deze gewoon naast Nero installeren?
Die twee zijn vuur en water. :(
Zou't niet doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan