Probleem lijst MSN contactpersonen

Status
Niet open voor verdere reacties.

rarevogel

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 okt 2009
Ik heb een persoon in mn lijst zitten met wie ik gewoon gesprekken voer, maar die mij volgens Windows Live (extra-opties-privacy) niet heeft toegevoegd. Ik kan die persoon bij privacy ook verwijderen, alleen zou moeten kunnen bij personen die jou niet in hun lijst hebben.. Hoor graag hoe we dit probleem kunnen oplossen en de lijst met toegevoegde contactpersonen wel juist kunnen krijgen.

Alvast bedankt

Ik heb een persoon in mn lijst zitten met wie ik gewoon gesprekken voer, maar die mij volgens Windows Live (extra-opties-privacy) niet heeft toegevoegd. Ik kan die persoon bij privacy ook verwijderen, alleen zou moeten kunnen bij personen die jou niet in hun lijst hebben.. Hoor graag hoe we dit probleem kunnen oplossen en de lijst met toegevoegde contactpersonen wel juist kunnen krijgen.

Alvast bedankt

Tja ik had hier een soortgelijke vraag neergezet, heb inmiddels een antwoord gevonden op een Engelstalige site.
Je kunt er zelf niets aan verhelpen, dus alle trucjes zoals mappen en registersleutels verwijderen heeft geen nut, het is wachten op microsoft en waarschijnlijk doen die er niets meer aan in versie 2009 en komt het weer goed in WLM 2010. Eerste beta schijnt in eerste kwartaal 2010 uit te komen.
http://www.microsoft.com/communities/newsgroups/list/en-us/default.aspx?dg=microsoft.public.windows.live.messenger&tid=e8a002fc-40f9-4533-a9b0-7f0c5384d876&cat=&lang=&cr=&sloc=&p=1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan