probleem lord of the rings battle for middle earth 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

musii42

Gebruiker
Lid geworden
14 apr 2009
Hallo allemaal ik heb de spel lord of the rings battle for middle earth2 gekocht.Nou is het probleem als ik online wil spelen staat er er is een nieuwe patch beschiekbaar wil je hem update en of downloaden , en dan blijft ie hele tijd op 0%?? mijn computer is vista

Bijlagen

• ef.jpg
    ef.jpg
    17,5 KB · Weergaven: 59
  • niet.jpg
    niet.jpg
    7,8 KB · Weergaven: 46
Probeer de patch eens handmatig te installeren door deze van de officiele site van het spel te downloaden.

lukt niet

ik heb het gepobeerd maar ik kan niet online spelen ?????

Laatst bewerkt:
Wat heb je geprobeed? Iets duidelijker zijn in je antwoorden graag.

Heb je de patch nu geinstalleerd/

Heb je het spel toestemming gegeven om online te mogen in je firewall?

geprobeerd

Ik leg het nu duidelijk uit ik heb de goeie patch niet kunnen vinden?:o

vraag

+ik heb firewall helemaal uitgeschakeld.En er gebeurt helemaal niks??het downloaden van de patch blijft op 0%??Het spel is orgineel

Bijlagen

• niet.jpg
    niet.jpg
    7,8 KB · Weergaven: 41
  • ef.jpg
    ef.jpg
    17,5 KB · Weergaven: 35
Ok, eerst zeg je ik heb het geprobeerd en nu zeg je dat je de patch neit kon vinden?

Dat bedoel ik met duidelijk zijn, ik kan niet vanaf hier zien wat jij probeerd, begrijp je/ Wij willen graag helpen, maar dat lukt alleen als je ons daarbij helpt. En je geeft geen antwoord op de vragen die ik stel.

De patch is hier te vinden: http://www.middleearthcenter.com/bfme2-info/patches/

Juiste eruit pakken, downloaden en installeren. Lukt het niet, aangeven wat er niet lukt.
Lukt het wel, mooi!

Dan ook nog antwoord geven op de vraag of je het spel toestemming hebt gegeven in je firewall, mocht dit van toepassing zijn.

Blijft het proces actief? Kijk eens in taakbeheer terwijl je probeert te installeren. Kan zijn dat je iets langer gedult moet hebben. En welke patch heb je exact geprobeerd? Er staan verschillende voor verschillende versies van het spel, zoals de europese versie.

help mij

Ik heb hem nu helemaal opnieuw geinstalleerd en wie kan me nou de beste patch geve??mischien ligt het eraan omdat ik het nederalnds heb geinstallerd?
:(

Laatst bewerkt:
Nee daar ligt het niet aan, je hebt gewoon de europese versie en die patch moet je dan ook hebben. Staat nog steeds gewoon in de link die ik eerder gaf.

helpmij

Ik heb ze allemaal geprobeerd maar hij blijft op 0% en als ik in game multiplayer doe (online) zegt ie je moet eerst een patch download voordat je online kunt spelen.:(

help mij

Kijk er verschijnt dit :(:confused:

Bijlagen

• Naamloos.jpg
    Naamloos.jpg
    22,7 KB · Weergaven: 57
help mij

En daarna dit :confused:

Bijlagen

• ef.jpg
    ef.jpg
    17,5 KB · Weergaven: 46
  • niet.jpg
    niet.jpg
    7,8 KB · Weergaven: 44
Die pc zit toch wel aangesloten op het net he?

Patch eerst eens downloaden naar je bureaublad bijvoorbeeld en dan pas installeren.

Je laat namelijk in geen enkele foto zien wat er nou fout gaat. Alleen dat ie op 0% bijft staan. Je krijgt geen foutmelding? Je geeft het niet al op na 10 seconden?

help mij

Kijk helemaal vanaf het begin, ik start het spel op , ik gah naar multiplayer daarna naar online . Dan komt er te staan je moet update downloaden om battle for middle earth online te spelen en daar na gaat ie automatisch naar update van die patch en dan blijft ie op 0%??

Lees jij mijn posts wel?

Heb inmiddels al een keer of 4 aangeraden om zelf de patch te downloaden vanaf de officiele website en deze dan zelf te installeren. Dus niet via het spel....

dankje wel

:thumb::thumb:Ey jongens dankje wel voor alles :thumb::thumb::thumb: een top site het is gelukt door die patch dankje wel echt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan