probleem maken statisch ip

Status
Niet open voor verdere reacties.

mrbrasta

Gebruiker
Lid geworden
14 okt 2012
hallo, ik wil graag een minecraft server zonder hamachi, hiervoor heb ik een statisch ip nodig maar dat lukt me niet, kan iemand me helpn heb op verschillende guides gekeken maar toch werkt het niet, na het ok klikken enz krijg ik geen internet verbinding meer :s

hulp gevraagt !

bedankt, Bryan

Wat is het ip adres van de router?
In die range een ip adres op je pc/lappie in de 100 aan het eind invullen, de dhcp range in de router aanpassen eventueel.
En dat ip adres van de router als gateway en dns invullen, thats all.

ik denk niet dat ik een router heb, ik heb een switch die aan mijn modem hangt en een wifi toestelletje, de default gateway is 178.117.0.1 . kan je misschien ietse meer gedetailleerder uitleggen aub

bedankt voor de reactie

verschillende keren geprobeerd, ik zit steeds zonder internet verbinding :s wanneer ik op ok klik

178.117.xxx.xxx is en publiek IP-adres. Je hebt dus inderdaad geen router. Specifieer effectief ook wat je bedoelt met wifi-toestelletje (merk en type). Zonder router gaat hetgene wat jij wil doen niet lukken.

178.117.xxx.xxx is en publiek IP-adres. Je hebt dus inderdaad geen router. Specifieer effectief ook wat je bedoelt met wifi-toestelletje (merk en type). Zonder router gaat hetgene wat jij wil doen niet lukken.
gewoon een wifi-modem denk ik , (het geen je aansluit op je switch om draadloze verbinding te hebben)

TP-Link, D-Link en Netgear hebben over het algemeen goeie toestellen voor verschillende budgetten. Wat wil je er aan uitgeven?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan