probleem Mambo

Status
Niet open voor verdere reacties.

sylvia hendriks

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 jun 2002
Berichten
4
We hebben een website die we onderhouden in Mambo.

Wanneer je de website gaat bekijken dan zie je maar een klein gedeelte van de tekst verschijnen, je kunt net 1 regeltje lezen en moet dus continu doorscrollen. Ik gebruik zelf Internet Explorer 7.0 en hoor dit probleem van diverse mensen. Wanneer ik echter achter een PC ga zitten met Internet Explorer 6.0 dan heb je het probleem niet en is de website wel goed leesbaar.

Heeft iemand enig idee wat we eraan kunnen doen om ervoor te zorgen dat de website weer voor iedereen goed leesbaar is?

Ben overigens een leek dus hoop dat het niet al te moeilijk is...

Alvast bedankt,
 
Dus als ik goed begrijp kan ik er niets aan veranderen? Tenzij ik overstap op een ander CMS?

Gr. Sylvia



[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Je kunt er wel wat aan veranderen, doch dan moet je in de code (php od de css) duiken.
Je zou op de NL Mambo of Joomla site moeten kijken
Zoals je in de link zoekresultaten zag hebben meerdere mensen dit probleem met IE.

:cool:
 
Ok, dit wordt mij iets te moeilijk. Ik ga iemand inschakelen die het probleem voor ons kan oplossen. Ondanks dat ik het zelf niet kan afhandelen kan ik door jouw reactie in elk geval wel gericht aangegeven waar het probleem zit.

Alvast bedankt!!

Gr. Sylvia
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan