Probleem Media Player C00D11B3

Status
Niet open voor verdere reacties.

remyd

Gebruiker
Lid geworden
29 okt 2007
Als ik via internet een film wil bekijken met media player krijg ik de volgende melding:

Kan het bestand niet afspelen omdat er een netwerkfout is opgetreden. Mogelijk is de server niet beschikbaar. Controleer of u met het netwerk bent verbonden en of de proxy-instellingen juist zijn geconfigureerd.

Betreft foutcode C00D11B3

Gebruik Vista Home Premium met de nieuwste media player ...

Is er misschien iemand die mij alstublieft zou willen helpen ?

Heb de firewall ook al uitgeschakeld, maar helpt ook niet ..

Bij voorbaat dank.

Laatst bewerkt:
waarschijnlijk moet wmp de server bereiken om codecs af te halen maar dat zou ik nooit laten uitvoeren door wmp :P

Ik zou eerst eens proberen om je film af te spelen nadat je dit hebt geinstalleerd (ga voor de laatste versie en ook natuurlijk het volledige pakket ;)

Ofwel kan je ook eens proberen om je film af te spelen met vcl player ofwel met gom player (mijn persoonlijke favo, maar start wat trager op dan vcl player)

Bedankt voor je tip !!

Heeft alleen helaas niets geholpen. Nog steeds hetzelfde probleem.

Iemand nog meer suggesties ???

dus het heeft niet opgelost door de codecs te installeren?

werkte het uiteindelijk dan wel door de film af te spelen met een andere speler zoals vcl of gom player?

verder heb ik ook even dit gevonden:
(ik denk niet dat je er zoveel aan hebt, maar je kan het proberen als je het allemaal goed zou begrijpen :thumb: )

C00D11B3: Encountered a network problem
Windows Media Player encountered a network problem. You might encounter this error message for one of the following reasons:

* The server is not online or is busy. Try again later.
* You are not connected to the local area network (LAN) or to the Internet. Connect to the network or Internet, and then try again.
* The proxy server settings for the Player are not configured properly. Verify that your proxy settings are correct, and then try again.

To verify your proxy server settings

* On the Tools menu, click Options, click the Network tab, and then verify your settings in the Streaming proxy settings area.

Notes

* If you do not know what your proxy server settings should be, on the Network tab, select a protocol, click Configure, and then select Autodetect proxy settings or Use proxy settings of the Web browser (available for HTTP protocol only).
* If you are connected to the Internet through a dial-up connection, you might not be able to choose the proxy server. For more information, consult your Internet service provider or network administrator.

Helaas nog steeds niet opgelost. Wil eigenlijk gewoon Media Player gebruiken en geen andere player downloaden. Misschien nog iemand een idee ??

ja, ik begrijp dat je het liefst nog media player zou willen gebruiken...

maar, heb je die codecs dan al geinstalleerd?

Ja heb ze inderdaad geinstalleerd, bedankt voor je tip !

Helaas heeft het alleen niet geholpen ... :(

Nog andere ideeen misschien ??

Bvd

je hebt dus nu de k-lite codecs geinstalleerd?

heb je ook al eens geprobeerd om wmp te herinstalleren?

Zit al standaard op de comp. Heb pas een nieuwe comp. vandaar ...

Heb die codecs via die site geinstalleerd ja .. Die holpen niet.

Het probleem speelt inderdaad al vanaf het begin ..

wel, dan zou ik het toch eens verwijderen(deinstalleren) en dan opnieuw installeren ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan