Probleem met aanvraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

Slaapje

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 jan 2008
Berichten
1
Hoi,

Ik heb een probleem, ik heb een week of 2 geleden internet van telfort aangevraagd en nu heb ik gister bericht ontvagen dat dit niet geleverd kan worden. Na het bericht van telfort te hebben ontvangen dat er geen internet mogelijk is ben ik gaan bellen, na 3 verschillende mensen aan de lijn te hebben gehad van telfort ben ik erachter dat er nog een internet signaal actief is op dit adres. De vorige bewoners zijn de woning uitgezet en is er geen nieuw adres bekend van hun.

Nu heb ik kpn gebeld en na lang gezeik blijkt er inderdaad een internet signaal actief te zijn, maar dit is niet van kpn, zij vertellen me dat het geen bedrijven zijn als planet xs4all etc. maar een provider met een eigen netwerk. Kpn kan dit dus ook niet voor mij afsluiten. Nu weet ik dus niet zo goed wat ik moet doen, want alle providers bellen die een eigen netwerk hebben lijkt me geen optie (ik heb ondertussen orange en bbned wel al aan de lijn gehad).

Kan iemand mij misschien duidelijkheid verschaffen over hoe ik dit moet aanpakken? want ik heb echt geen idee hoe verder te gaan.
 
Hebben de vorige bewoners hun modem laten staan?
Zo nee, neem dan eens een gokje, en sluit een splitter en modem aan, en zie welk ip-adres je krijgt.
 
Ik zou contact opnemen met de gemeente en hen vragen te achterhalen waar de vorige bewoners nu zitten en evt laten vragen wie hun provider is/was.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan