Probleem Met Abbonement

Status
Niet open voor verdere reacties.

Passa

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2007
Hallo, ik heb een vraag:

Ik heb een abbonement laten afsluiten, en sinds kort ben ik mijn telefoon verloren wat bij dat abbonement hoorde. Nu heb ik dus geen telefoon, maar nog wel dat abbonement lopen. Kan ik dat abbonement laten oversluiten ofzo dat ik een nieuwe telefoon krijg? Of moet ik wachten tot me abbonement is afgelopen en dan elke maand dat bedrag betalen terwijl ik niet eens een mobiel heb?:confused:

Wat zij de winkel?
Ik neem aan dat je daar het beste raad krijgt over zoiets!

The phone house heb ik hem laten afsluiten. En het lijkt me sterk dat er geen oplossing is voor een nieuwe telefoon, want anders moet ik nog anderhalf jaar betalen terwijl ik niet eens een telefoon heb...

je kan ook de simkaart die daarin zit laten blokkeren, een nieuwe aanvragen, en die in een andere (oude) telefoon kan. dan bel je nog steeds via je eigen abonnement, en is de verloren tel. met simkaart onbruikbaar

Dan moet je naar de winkel en informeren of je je abonnement stop kan zetten!

Ja, ik heb me abbonement stop gezet, maar je zit eraan vast...Ik heb een 2 jaar durig abbonement, en ik moet nog 1 jaar en 4 maanden door betalen...

Je provider (of the phonehouse) kan niet helpen dat jij je telefoon verloren bent. Hoe dan ook zit je nog anderhalf jaar vast aan je abbonement.

Vraag je provider of the phonehouse naar wat zij kunnen bieden. Meestal kun je een nieuw toestel kopen met wat korting. Wil je dat niet en ook geen oude telefoon betaal je anderhalf jaar lang kosten voor je abbonement

Ja mario heeft gelijk!
Als niks anders lukt dan is het je eigen schuld en zit je gewoon aan die kosten vast!

Gewoon goedkoop toestel kopen, simlock vrij laten maken, en bij de provider een nieuwe SIM kaart aanvragen.
Dit is de enigste optie. Je zit gewoon vast aan dat contract.

En patrick jij zegt dat hij een goedkope moet nemen maar goedkope zijn meestal oud!

Is dat zo?
Je hebt leuke en simpele Nokia prepaid telefoons voor weinig geld. En die zijn toch echt nieuw.

En dit is de rede, dat ik NOOIT een tweejarig abbo afsluit.
Het verschil tussen een 1 jarig en 2-jarig abbo is in de korting niet eens zo groot. Het tweede jaar krijg je relatief weinig korting op het toestel.

Laatst bewerkt:
Ja daar heb je gelijk in maar ik koop altijd prerpaid telefoon!

Ja daar heb je gelijk in maar ik koop altijd prerpaid telefoon!

Je hebt dus ook goedkope prepaid toestellen.
Gewoon simpele Nokia heb je voor weinig geld.
En nee, verlang niet dat je dan een camera en bluetooth heb.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan