probleem met account in xp

Status
Niet open voor verdere reacties.

pionok

Gebruiker
Lid geworden
5 mrt 2004
Berichten
241
Ik heb een probleem met mijn accounts.
Ik heb 3 accounts 1 beheerder en 2 voor de kids.
Alleen nu heb ik het wachtwoord voor mijzelf 2 maanden geleden veranderd en nu weet ik hem niet meer. Ik kan dus niet bij mijn bestanden. Ik kan wel in de pc met de kinderen accounts maar mijn bestanden blijven dan natuurlijk weg.
Wie weet hoe ik nu toch bij mijn bestanden kan komen. Kan ik mijn hd aan een andere pc hangen om de bestanden eraf te halen en dan gewoon xp opnieuw installeren of kan ik me wachtwoord resetten en dan mijn bestanden weghalen. Wie heeft de oplossing voor dit probleem.
Alvast bedankt
rene
 
inloggen als Administrator.

Dan naar beheren gaan (rechter muisknop op deze computer en dan beheren)
Dan naar gebruikers en groepen gaan => gebruikers
dan met de rechter muisknop op je account gaan staan en klikken op: wachtwoord instellen..

Anders kan je nog altijd als administrator inloggen en de mappen kopieren.
mocht je er nie inkunnen, moet je eigenaar worden van de map..
 
als het zo simpel was. Ik ben de administrator en daar ben ik dus het wachtwoord van kwijt, dus kan ik nooit als admin inloggen.
iemand anders andere tips?
 
Tja, da's niet zo makkelijk !
Er zijn wel progjes voor, maar ik weet niet of je wat kunt met de demo-versie.
http://www.password-changer.com/
Ik heb het wel es met succes gebruikt, maar dat was een geleende betaalde versie en die heb ik niet meer.
Misschien kun je er toch wat mee !
Greetz en succes,
Harry.
 
ik ga het proberen, maar ik ben bang dat ik een officiele zal moeten kopen.
in ieder geval bedankt.
groeten rene
 
k heb het zelf nog nooit geprobeerd, maar hiermee zou het moeten kunnen.:)
 
Geplaatst door pionok
...Ik ben de administrator en daar ben ik dus het wachtwoord van kwijt, dus kan ik nooit als admin inloggen.

Ik dacht dat je bedoelde als een administrator. dus niet dé administrator.

Op zich nie slim (vind ik dan). Ik heb een aparte account met administrator rechten aangemaakt. mocht er iets fout gaan kan ik nog altijd als Administrator inloggen..
 
nee het is ook niet slim, gelukkig is het niet mijn laptop. ik heb de laatste optie gelezen en die lijkt me het makkelijkst.
Ik ga me collega er mee helpen. bedankt voor de hulp en jullie horen van me of het gelukt is.
groeten rene
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan