Probleem met Acer 5101AWLMi Laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cloudini

Gebruiker
Lid geworden
3 sep 2007
Hallo mensen

ik heb een probleeem met een laptop

ik weet niet of ik hier goed zit maar oke

ik was gister op MSN bezig en wat muziek luisteren enzo voort je kent het wel verveling achter de laptop

en toen ben ik gaan douchen maar de laptop gewoon aanlaten staan (die valt normaal in de slaapstand)

toen ik terug kwam was hij raar genoeg niet in de slaapstand gegaan en hij was helemaal vast gelopen

dus ik had hem een harde afsluiting gegeven en hem weer opgestart naar sinds dat ik de aanknop in drukte krijg ik geen beeld meer ??? dus ik krijg geen Dos tezien of het ACER letters in beeld helemaal niks meer

iemand die mij kan helpen alsjeblieft ?

Hallo mensen

ik heb een probleeem met een laptop

ik weet niet of ik hier goed zit maar oke

ik was gister op MSN bezig en wat muziek luisteren enzo voort je kent het wel verveling achter de laptop

en toen ben ik gaan douchen maar de laptop gewoon aanlaten staan (die valt normaal in de slaapstand)

toen ik terug kwam was hij raar genoeg niet in de slaapstand gegaan en hij was helemaal vast gelopen

dus ik had hem een harde afsluiting gegeven en hem weer opgestart naar sinds dat ik de aanknop in drukte krijg ik geen beeld meer ??? dus ik krijg geen Dos tezien of het ACER letters in beeld helemaal niks meer

iemand die mij kan helpen alsjeblieft ?

ik ben al tot een kleine conclusie ik denk dat hij in een slaapstand vast zit

als ik de aanknop aan doen dan zitten er 3 lampjes naast 1 met een blokje en 2 met een slotje

als ik de aanknop indruk gaat dat lampje met dat blokje knipperen en uit eindelijk uit en

ook warneer ik die aanknop indruk blijft het beeld zwart

dus iemand alsjeblieft help me !!!!

kan het kloppen dat het met windows vista temaken heeft? een of andere kinderziekte ofzo ? en hoe kom ik nu uit die vervelende zwartebeeld ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan