Probleem met activeren van VISTA

Status
Niet open voor verdere reacties.

Slim-Dewi

Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2001
Berichten
107
Ik heb hem legaal via de site van microsoft gedownload en heb er een productkey bij gekregen via de mail, maar hij kan hem niet activeren. Wat doe ik fout? Ik had eerst RC2 geinstalleerd had ik ook hetzelfde probleem. dit is de 2e keer dat ik vista installeer. Ik heb nu RC1 64-bit. Ik kon versies kiezen voordat ik Vista installeerde. Ik heb de home basic versie gepakt of moet ik een andere pakken? Dit soort problemen kan ik nergens vinden.
 
Betaal je er voor, werkt het nog niet.... Ik zou morgenochtend, bij het eerste zonlicht, meteen stevig gaan mopperen bij de helpdesk van Bill. Die jongens zijn daar redelijk slim en helpen je [meestal] graag........
 
okay en hoe doe je dat? Is zit daar een risico aan verbonden?
 
onder in je bericht staat op dit:
De enige manier om je Windows problemen echt op te lossen, is het systeem te laten versnellen met 9,8m/s2

hoe doe je dit dan? en waar kan ik die mail van die lui van microsoft vinden
 
onder in je bericht staat op dit:
De enige manier om je Windows problemen echt op te lossen, is het systeem te laten versnellen met 9,8m/s2
Wat je leest is de handtekening van ErpCity, het heeft niets met een antwoord op je vraag te maken.:)

Contact gegevens vind je in mijn eerder geplaatste bericht.
 
Voor iedere versie heb je een aparte key nodig. Je kan je 32-bits key niet voor de 64-bits versie gebruiken. En de RC1 key niet voor RC2 of omgekeerd ....
Even goed opletten dat je de juiste key voor de juiste versie gebruikt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan