Probleem met adsl verbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sander1001

Gebruiker
Lid geworden
19 aug 2004
Ik heb adaware ge-update. En toen heb ik wat bestanden verwijderd en toen kon ik niet meer op internet. Ik heb nog wel verbinding met internet, maar hij verstuurd geen data. Ik heb al met wanadoo gebeld, maar hun wisten het ook niet. In outlook krijg ik deze foutmelding: 0x800ccc0d. Ik heb windows xp home edition. Ik hoop dat iemand me kan helpen. Dus hij zegt wel dat ik verbonden ben, maar als ik op IE klik, krijg ik een 404 melding.. bij alle pagina's. Dus ik hoop dat iemand me kan helpen

systeemherstel uitvoeren zodat je systeem wordt teruggezet naar de situatie voordat de problemen zijn ontstaan lijkt mij een snelle oplossing.

Lekker makkelijk van Wanadoo.

De foutmelding 0x800CCC0D treedt op in Outlook bij het ophalen van e-mail indien de POP3 mailserver voor inkomende e-mail onjuist is ingesteld bij het account.

Kijk eens even goed naar je instellingen !

maar het is dus overal bij. Bij outlook, msn, internet explorer.. alles dus. De computer geeft aan dat ik verbonden ben, maar daar blijft het ook bij.. want het is net alsof ik gewoon offline ben.. :(

Je kan de laatste aanpassing van adaware ongedaan maken. In het programma zelf is daar een optie voor. Als dan alles weer werkt, weet je in ieder geval zeker dat het door het verwijderen van registersleutels komt...

Of de dns instellingen indien ingegeven nog wel kloppen resp als de adaware aanpassing niks oplevert wil het nog wel eens helpen om apart de dns nummers van Wanadoo in te tikken.

Zou eerst even adaware wijziging ongedaan maken.

Mmm, ik kan het nergens vinden, was ik wellicht in de war met een ander prog, sorry :o

Volgens de help in mijn AdAware SE:

Restore quarantined objects
1. Open the quarantine list by clicking on the quarantine button or the "Open quarantine list" link on the Status screen

2. Select the quarantine file you want to restore

3. Right click and select "Restore selected" in the context menu or use the "Restore" button

(heb het zelf gelukkig nooit nodig gehad en weet dus niet of het werkt; succes!)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan