Probleem met afbeeldingen verzenden in Outlook 2003

• Onderwerp starter Onderwerp starter ruka
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ruka

Gebruiker
Lid geworden
30 jan 2003
Hallo.
Ik gebruik Microsoft Office Outlook 2003 en voorheen kon ik één of meerdere afbeeldingen verzenden door op de afbeelding te gaan staan, rechter muisklik > kopiëren naar > e-mailontvanger, vervolgens kiezen uit "alle afbeeldingen verkleinen" of "de originele grootte behouden" > OK klikken, en vervolgens opende het e-mailprogramma.
Nu kan ik bovenstaande handelingen nog steeds uitvoeren echter nadat ik op OK heb geklikt gebeurt er niets meer. Het e-mailprogramma opent niet.
Ook een internetpagina per e-mail verzenden (door op de pagina "pagina per e-mail verzenden" of "koppeling per e-mail verzenden" te kiezen) lukt niet meer.
Wie kan mij helpen dit probleem (in makkelijk te volgen handelingen) op te lossen. Bij voorbaat mijn hartelijke dank.
Christel

Je kunt deze registerfix uitvoeren. Download het reg-bestandje naar je Bureaublad, dubbelklik er op, ga akkoord met toevoeging aan je register, sluit alles af en herstart je PC. Staat die mogelijkheid weer in het Rechtsklik-Snelmenu?

Bron: Kelly's Korner, regel 203, Restore Right Click Properties.

Laatst bewerkt:
Je kunt deze registerfix uitvoeren. Download het reg-bestandje naar je Bureaublad, dubbelklik er op, ga akkoord met toevoeging aan je register, sluit alles af en herstart je PC. Staat die mogelijkheid weer in het Rechtsklik-Snelmenu?

Hoi
Ik heb bovenstaande uitgevoerd maar het probleem is nog niet opgelost. Het rechtskliksnelmenu is nooit wegggeweest maar als ik alle handelingen uitvoer om een afbeelding m.b.v. het rechtskliksnelmenu te verzenden en uiteindelijk op OK heb geklikt gebeurt er niets meer. Het e-mailprogramma opent zich niet.

Nadat ik jouw instructies heb opgevolgd is er een icoontje verschenen rechtsonder in mijn taakbalk die het volgende aangeeft:
(32313) is not available
(32317) is not available
(32315) is not available
(32476) is not available
(32477) is not available
(32478) is not available
Heeft dat te maken met het reg-bestandje?
Wat kan ik nu doen om het probleem op te lossen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan