• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Probleem met afdrukbereik

Status
Niet open voor verdere reacties.

pietmeeus123

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 sep 2009
Ik gebruik excel om de ''schulden'' van mensen te verwerken in het zelfbedieningscafé van een scoutsvereniging. Regelmatig druk ik dit af door het afdrukbereik aan te duiden (ik selecteer alle leden en hun schuldverloop van de laatste weken). Gisteren voegde ik enkele nieuwe leden toe (de lijst is alfabetisch, dus ik voegde nieuwe rijen in) en toen ik het afdrukbereik opnieuw wilde bepalen werden 6 namen in het midden van de lijst opeens op een apart blad afgedrukt. De eerste en laatste naam van dit apart lijstje zijn 2 namen die net toegevoegd waren. Na het bepalen van afdrukbereik verschijnt er een soort stippellijn rond dit groepje. Ik heb geen idee hoe dit komt maar zou het graag oplossen zodat ik gewoon weer één volledige lijst kan afdrukken, hetgeen veel praktischer is.

Mvg, Piet

met bestand => pagina-instelling => 4e tabblad

kun je het bereik van de afdruk aangeven.

hier kun je ook kiezen voor afdrukvoorbeeld, zodat je ook kunt zien wat je op papier krijgt afgedrukt.

Laat je ff weten, of dit is wat je bedoelt.

Met vriendelijke groeten,

Oeldere

Het afdrukbereik aanduiden is niet het probleem, afdrukvoorbeeld geeft gewoon het aangeduide weer, maar om één of andere reden komen er 6 rijtjes op een apart blad terecht zonder aanwijsbare reden.

werk je misschien met filters?

anders plaats eens een bestand, zonder gevoelige informatie.

Met vriendelijke groeten,

Oeldere

Ik wil je het bestand wel sturen, maar het is te groot en alle bewerkingen om het klein genoeg te maken zouden ervoor zorgen dat het probleem niet meer duidelijk is, ik wil het wel via mail of iets dergelijks doorsturen...

Ok, het probleem is opgelost. Ik had per ongeluk ergens harde pagina-eindes ingestopt, heel stom van me. Bedankt voor de moeite!

Piet

sluit je het item dan ook even af.

met vriendelijke groeten,

Oeldere

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan