Probleem met afsluiting.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Holymoley

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 aug 2008
Goede middag

Elke keer als ik wil afsluiten krijg ik een melding van WMS Idle en kan mijn computer niet afsluiten zonder deze programme to beeindigen. Ik ken dit programme niet. Weet iemand een oplossing hiervoor.
Alvast bedankt

Zoek op Google wat het is.
Als het nergens te vinden is kan je het volgende doen (wel op eigen risico!): Houd de toetsen Ctrl+Alt+Delete ingedrukt en er verschijnt een scherm, het Windows Taakbeheer.
Ga naar het kopje "Processen" en zoek iets met het woord WMS Idle.
Gevonden?

Ja) , Klik met de rechtermuisknop op het bestand en kies voor "Processtuctuur Beëindigen". Veel plezier zonder elke keer die vervelende melding.

Nee) , Sorry dan kan ik je ook niet verder helpen.

EDIT: KIJK DIT http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=314560

Laatst bewerkt:
Hi

Bedankt voor je reactie. Ik ben inderdaad inmiddels achter gekomen dat het een veel voorkomende klacht is. Heb all advies gevolgd maar heeft niet geholpen.

Had je deze specifieke oplossing al geprobeerd?

Hoii ik had hetzelfde probleem na wat research ben ik er achter gekomen hoe je van het probleem af kan komen volg gewoon deze aanwijzingen op:

Als je onder START naar Programma's gaat, vervolgens Nero Essentials, optie Extra, linker muisknop op "Nero Scout" en uitschakelen. Computer uitzetten (volgt nog één keer "Dit programma reageert niet") en vervolgens herstarten. Je zult zien dat de gewraakte mededeling dan niet meer komt bij het weer afsluiten.:thumb:

Ik hoop dat dit bij jou ook werkt... ik hoor het graag:o

m.v.g MackaliAGA

WMS Idle

Mijn dank is groot. Het ging in een keer goed ,hoefde niet eens twee keer te proberen.
:thumb:

m.v.g. Holymoley

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan