Jack le Crack
Gebruiker
- Lid geworden
- 1 dec 2000
- Berichten
- 57
Het probleem is als volgt:
Als ik in de agenda van Outlook (98) een afspraak plaats en ik wil andere mensen uitnodigen (netwerk), dan kun je zien bij "Attendees" of ze beschikbaar zijn.
Nu kan ik van iedereen zien of ze beschikbaar zijn, behalve van mij zelf. Dus heel mijn agenda staat vol met afspraken, maar dit word niet weergegeven in "Attendees". Wat heb ik verkeerd staan? De andere gebruikers kunnen hun beschikbaarheid wel zien.
Als ik in de agenda van Outlook (98) een afspraak plaats en ik wil andere mensen uitnodigen (netwerk), dan kun je zien bij "Attendees" of ze beschikbaar zijn.
Nu kan ik van iedereen zien of ze beschikbaar zijn, behalve van mij zelf. Dus heel mijn agenda staat vol met afspraken, maar dit word niet weergegeven in "Attendees". Wat heb ik verkeerd staan? De andere gebruikers kunnen hun beschikbaarheid wel zien.