Probleem met Aopen brander

Status
Niet open voor verdere reacties.

KwarK

Moderator
Lid geworden
10 mrt 2001
Mijn oom had een probleem met zijn brander en hij heeft me het probleem via de telefoon omschreven maar ik zelf had er geen oplossing voor dus probeer ik het even via het forum.

Hij probeert een cd te branden, met NERO nieuwste versie ( we hebben net geupdate dus oude versie werkt ook niet). Het probleem begint al bij het openen van het brandscherm. Hij kan niet hoger dan 24x terwijl hij 48x heeft. Verder heeft hij niks aan zijn brander of pc veranderd (geen updated ed.), dus hoe het precies gekomen is is onduidelijk.
Als het branden begint gaat het ontzettend traag, trager dan dat je normaal met 24x zou hebben en ook stopt het branden en geeft een foutmelding over de snelheid.

Het gaat hier zowel om cd's kopieren als mp3's van de HD.

Heeft iemand hier een oplossing voor?

Alvast bedankt.

Ow dat heb ik er weer niet bijgezet :),
Maar het is ook een Aopen inderdaad, maar hij had daarvor nooit problemen dus is het niet wat anders?
Tis iig geen RW die hij in de recorder stopt, want dan heb je ook 24x als max, maar dat is nu niet het geval.

Hoi Kwark, heb je inmiddels de nieuwste firmware van de brander geïnstalleerd.

Ik had hetzelfde probleem met mijn brander CW5224, die ging niet hoger dan 40, na de nieuwste firmware te hebben geïnstalleerd, had ik ook weer de optie om op 48 te branden.

Het kan zijn dat je hetzelfde probleem hebt, alleen blijft de vraag natuurlijk waarom hij het eerst wel deed op 48?

Groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan