Probleem met Ares

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pin0w

Gebruiker
Lid geworden
12 feb 2006
Heey heb n probleem met Ares want als ik Ares opstart dan valt m'n internet na 10 minuten uit
heeft iemand enig idee wat ik hieraan kan doen?

Het loopt bij Ares ook niet zo best zo te lezen.
Heb je de laatste versie?

Laatst bewerkt:
voor zo ver ik weet heb ik de laatste versie maar dat helpt helaas niet:( want hij blijft het internet er steeds uit gooien=(
ik heb versie 1.9.0.3007

Laatst bewerkt:
Kijk eens in je foutenlogboek.
start/config.scherm/systeembeheer/comp.beheer/logboeken.

Kijk bij systeem en toepassingen.
Bekijk alle rode uitroeptekens goed en dubbelklik er op voor meer gegevens.
Waar ik benieuwd naar ben.........zit er iets bij over poorten? Te veel verkeer o.i.d.?

Wow ik heb daar net gekeken en bij toepassing staat gigantisch veel "fout"
maar m'n moeder is er nu ook mee bezig(eigenlijk al vanaf juli 2005) en die helpdesk zegt ook zoiets over poorten... maar ik heb niks over poorten kunnen vinden zal wel aan mij liggen want als het op zoeken aankomt ben ik echt een kneus

Als er teveel aan je poorten wordt geklopt gaat Windows dwars liggen.
Heeft het dan over teveel aan verkeer in het foutenlogboek.
In ieder geval, ik heb nog een tweak in mijn voorraadkast :D

Wat die andere foutmeldingen betreft, ik heb niet veel tijd op het moment. Zoek eens op Microsoft in Google en zet er dan een paar woorden uit zo'n foutmelding bij of Even Id.

Bijlagen

'k Ben niet weg hoor ;)
Blijf gewoon je vraag aan de praat houden. Dan stapt er misschien wel iemand anders in en anders ik op een ander moment wel weer.

ja maar ik moet ook nog voor natuurkunde een verslag maken:(
dus ik heb niet veel tijd

Dan laat je het toch even zitten.
Zo, nu is je vraag ook weer naar boven :D

van de helpdesk vragen ze welke poorten open gezet moeten worden, maar ik weet niet waar die poorten staan dat is eigenlijk het probleem

:D :D ik wil jullie bedanke voor jullie moeite:thumb: tis gelukt mn oom had de poort van het progamma veranderd ben zooo blij:D :D

ares werkt niet

ik heb downloads gepauzeert en nou wil die em niet meer hervaten heb wel verbinding
kan iemand mij helpen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan