JB'tje
Gebruiker
- Lid geworden
- 31 mei 2004
hallo......
ik heb zojuist een stukje script toegevoegd aan mijn site, en nu krijg ik dit te zien:
d !, impossible !'; $_SESSION['errornumber'] = '3.4'; } } } ?>; } } ?>d !, impossible !'; $_SESSION['errornumber'] = '3.4'; } } } ?>
dit hoort totaal niet om mijn site, maar ik krijg het wel te zien :'( Ik weet met 100% zekerheid dat het hier aan ligt:
verder zijn ALLE varriabelen die hier gebruikt worden 'true', er staat wat in. en de if die te zien is word gewoon afgesloten............
Het stuk script dat ik op mijn site te zien krijg krijg ik alleen op de lycos server te zien (niet op locale host) en het scuk script komt hiet vandaan:
wat kan ik hier aan doen, en hoe komt het dat dit een probleem is..... (die array)
JB'tje
probleem is opgelosd..... toen ik de file overnieuw uploade naar de server zag ik de php code niet meer......
JB'tje
ik heb zojuist een stukje script toegevoegd aan mijn site, en nu krijg ik dit te zien:
d !, impossible !'; $_SESSION['errornumber'] = '3.4'; } } } ?>; } } ?>d !, impossible !'; $_SESSION['errornumber'] = '3.4'; } } } ?>
dit hoort totaal niet om mijn site, maar ik krijg het wel te zien :'( Ik weet met 100% zekerheid dat het hier aan ligt:
PHP:
$x = array('training'=>'1', 'armory'=>'1', 'blacksmith'=>'1', 'upgrade'=>'1');
if(@$x[$site] == '1')
{
enz......
Het stuk script dat ik op mijn site te zien krijg krijg ik alleen op de lycos server te zien (niet op locale host) en het scuk script komt hiet vandaan:
PHP:
$race = $gegevens['race'];
if ($race == '1'){
$_SESSION['kbovenkant'] = 'BACKGROUND-COLOR: #000066; BORDER: #003300 3px solid;';
$_SESSION['kachter'] = 'BACKGROUND-COLOR: #000066;';
}elseif($race == '2') {
$_SESSION['kbovenkant'] = 'BACKGROUND-COLOR: #CC0000; BORDER: #003300 3px solid;';
$_SESSION['kachter'] = 'BACKGROUND-COLOR: #CC0000;';
}elseif($race == '3') {
$_SESSION['kbovenkant'] = 'BACKGROUND-COLOR: #CCCC00; BORDER: #003300 3px solid;';
$_SESSION['kachter'] = 'BACKGROUND-COLOR: #CCCC00;';
}elseif($race == '4') {
$_SESSION['kbovenkant'] = 'BACKGROUND-COLOR: #330000; BORDER: #003300 3px solid;';
$_SESSION['kachter'] = 'BACKGROUND-COLOR: #330000;';
}else{
$_SESSION['error'] = 'No race found !, impossible !';
$_SESSION['errornumber'] = '3.4';
}
wat kan ik hier aan doen, en hoe komt het dat dit een probleem is..... (die array)
JB'tje
probleem is opgelosd..... toen ik de file overnieuw uploade naar de server zag ik de php code niet meer......
JB'tje
Laatst bewerkt: