Probleem met Asus Notebook.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sakina

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2010
Dit mailtje heb ik naar de Harense Smid verstuurd, maar er wordt maar niet gerespondeert.

Geachte,

Ik heb vandaag een ASUS Notebook (laptop) rond 15:00 gekocht bij uw filiaal in 's-Hertogenbosch voor mijn zoon.
Nu heeft mijn zoon, perongeluk toen hij wat ging zoeken, zijn Gebruikeraccount verwijdert, ook het enige account dat er toen nog was want hij was pas nét nieuw.
Ik weet bij god niet hoe het heeft gedaan en we zitten dus met een serieus probleem. Ik denk vast wel dat dit probleem meerdere malen voorkomen is bij andere families/personen, en ik hoop dat het probleem verholpen kan worden. Als het probleem maar verwerkt wordt.

Bij voorbaat dank
Met vriendelijke groet,

Sakina Lyarnazi/Ouzahir.

Laatst bewerkt:
F8 inhouden met opstarten en veilige modus kiezen dan inloggen onder Administrator en maak weer een nieuw account aan!

Beste 5Ja,
Toen mijn zoon de nootbook voor het eerst opstarte zag bureaublad er veel anders uit. Hij ziet er nu zo anders uit?

Laatst bewerkt door een moderator:
Klopt. Als je een nieuw account aanmaakt, heb je een andere achtergrond, en de icons op een andere pl;aats.
Soms ook de scherm-instellingen iets anders.

Maar mogen we hieruit opmaken, dat de laptop weer normaal start?

Quote verwijderd. Gaarne niet onnodig quoten.

Beste Paul,

Ik doe hem opnieuw aan en ik log in en er staat: uw account is uitgeschakeld, neem contact op met het systeembeheerder?

Uit de chat vernomen dat het is opgelost.
Hoe heb je dat gedaan? (prettig voor andere lezers om dit te weten)

Probleem verholpen!

Oplossing:
Recovery CD erin. laptop uit, dan weer aan. Met regelmaat op F8 drukken, veilige modus instellen, uitgeschakelde Account laten, nieuwe account maken met administrators rechten, voor de zekerheid nog een extra account, laptop opnieuwopstarten. ;)

Dat kan zonder recovery cd.
Maar verder helemaal goed :) :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan