Dit mailtje heb ik naar de Harense Smid verstuurd, maar er wordt maar niet gerespondeert.
Geachte,
Ik heb vandaag een ASUS Notebook (laptop) rond 15:00 gekocht bij uw filiaal in 's-Hertogenbosch voor mijn zoon.
Nu heeft mijn zoon, perongeluk toen hij wat ging zoeken, zijn Gebruikeraccount verwijdert, ook het enige account dat er toen nog was want hij was pas nét nieuw.
Ik weet bij god niet hoe het heeft gedaan en we zitten dus met een serieus probleem. Ik denk vast wel dat dit probleem meerdere malen voorkomen is bij andere families/personen, en ik hoop dat het probleem verholpen kan worden. Als het probleem maar verwerkt wordt.
Bij voorbaat dank
Met vriendelijke groet,
Sakina Lyarnazi/Ouzahir.
Contact:
Geachte,
Ik heb vandaag een ASUS Notebook (laptop) rond 15:00 gekocht bij uw filiaal in 's-Hertogenbosch voor mijn zoon.
Nu heeft mijn zoon, perongeluk toen hij wat ging zoeken, zijn Gebruikeraccount verwijdert, ook het enige account dat er toen nog was want hij was pas nét nieuw.
Ik weet bij god niet hoe het heeft gedaan en we zitten dus met een serieus probleem. Ik denk vast wel dat dit probleem meerdere malen voorkomen is bij andere families/personen, en ik hoop dat het probleem verholpen kan worden. Als het probleem maar verwerkt wordt.
Bij voorbaat dank
Met vriendelijke groet,
Sakina Lyarnazi/Ouzahir.
Contact:
Laatst bewerkt: