Probleem met ATI HD3650

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sigurd

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2008
Hallo,

Ik heb een tijdje geleden mijn kapotte nVidia Geforce 6600 GT vervangen door een ATI Radeon HD 3650.
ik ervaar veel problemen met mijn ATI als ik er spellen op probeer te draaien. Ik heb gekeken en de systeem vereisten van het spel liggen ruim binnen de mogelijkheden van mijn ATI. In het spel heb ik een hele lage fps (frames per second), dus schokt het programma.

Ik heb al de oude drivers van mijn nVidia verwijdert, en ik heb de nieuwste driver van internet gehaald. Dit heeft echter meer kwaad gedaan dan goed, want nu ben ik mijn geluid verloren.

Weet iemand hoe dit komt en hoe ik op zijn minst mijn geluid kan terugkrijgen?

Sjoerd.

Edit:

Of kan het misschien ook ergens anders aan liggen zoals mijn RAM of mijn CPU?

Laatst bewerkt:
De driver van je geluidskaart zijn denk ik ook van Nvidia, en jij hebt bij het verwijderen het helepakket verwijderd ...

Kan je ons vertellen welk Moederbord je hebt ?
En verwijder eerst eens alle drivers (die van ATI EN nVidia!) met Driversweeper http://www.guru3d.com/category/driversweeper/

Ik had de oude drivers van nVidia al eerder verwijdert, en pas bij het opnieuw installeren van de drivers van ATI verdween het geluid.

De volgende informatie over mijn moederbord komt van PCWizzard

Moederbord: Niet nader omschreven P4VM800
Bios: American Megatrends Inc.
Chipset: VIA P4M800CE
Fysiek Geheugen: 768 MB DDR-SDRAM (niet zo veel)

hij heeft zowel een PCI als AGP Bus (aansluiting vermoedt ik), dus dat zal geen probleem zijn.

Ik zal nog eens proberen alles te verwijderen en kijken of het overgaat met het opnieuw installeren.

Edit: nee het heeft niks geholpen, verder iemand ideeën?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan