Probleem met automatische bescherming Norton

Status
Niet open voor verdere reacties.

fleur77

Gebruiker
Lid geworden
11 mrt 2001
Beste mensen,

Heb sinds kort Norton360 en alles lijkt goed te werken met Vista, de programma's werken echt fantastisch na de laatste periode met mijn oude jongen met Win98 die eindelijk de laatste adem uitblies, alleen merk ik dat een instelling voor automatische bescherming (geavanceerde instellingen) in Norton steeds de "autoprotect" leegvinkt.

Dus iedere keer als ik met IE werk krijg ik de melding op het scherm dat surfen niet veilig is en daar is het me natuurlijk om te doen, want de gevaren zijn legio.:shocked: Heb Norton al een keer opnieuw moeten installeren toen ik de melding kreeg dat ik het moest verwijderen, hoe dat kwam weet ik ook overigens niet.

Het hokje steeds aanvinken werkt niet, want de volgende keer is het weer leeg.

Omdat ik me even geen raad weet en snel antwoord zoek voor Norton te kunnen
benaderen, want alles is nog vreemd, ook de nieuwe Vista is even wennen, zou ik willen weten of hoe ik dit snel kan oplossen.

Gaarne een reactie hoe op te lossen. Misschien via Windows Vista?

Bij voorbaat dank,

Onkundige Fleur77.

Hoi,

Als eerste is mijn mening: Norton meteen weg doen!!! vreet veel te veel geheugen terwijl dat niet nodig is. (alternatieven: AVG anti virus, comodo professional firewal enz.)

Verder zou het kunnen zijn dat het gedeelde dat automatisch niet meer gevinkt is en uit gaat niet geïnstalleerd is.

Verder voor een complete bescherming van norton heb je Norton internet security nodig.( liever helemaal geen norton):)

Wat Een Bull****

Als er iets wel een verschrikkelijk programma is dan is het die hoere AVG wel Norton 360 kan prima werken als je weet hoe en wat

Zorg dat je alle updates installeerd van vista en installeer Norton 360 met de trial ware (www.symantec.nl en klik op downloads) vervolgens installeer je deze en activeer je deze met de productsleutel

zorg er ook voor dat alle andere berveiligingssoftware van het systeem worden verwijderd, (ZOALS AVG ZOOI) en dan gaat norton gewoon werken
:evil:

Als er iets wel een verschrikkelijk programma is dan is het die hoere AVG wel Norton 360 kan prima werken als je weet hoe en wat

Zorg dat je alle updates installeerd van vista en installeer Norton 360 met de trial ware (www.symantec.nl en klik op downloads) vervolgens installeer je deze en activeer je deze met de productsleutel

zorg er ook voor dat alle andere berveiligingssoftware van het systeem worden verwijderd, (ZOALS AVG ZOOI) en dan gaat norton gewoon werken
:evil:

HEHE eindelijk iemand met verstand!

Norton is goed

Geen gratis troep!

Voor de 360:

www.norton.com/RXTS

die uitvoeren

Werkt dat neit chat ff met de help desk...

Geheel gratis www.symantec.com/chat

opgelost

HEHE eindelijk iemand met verstand!

Norton is goed

Geheel gratis www.symantec.com/chat

Beste mensen,

Nog bedankt voor alle reacties.

Deze vraag is al heel lang geleden gesteld en intussen is het probleem opgelost.
Heb ook een oudere versie van Windows geinstalleerd en dat bevalt beter met
de pc die ik had.

Verder is 360 opnieuw geinstalleerd en lijkt goed te werken. Er is ook een vernieuwde versie van verschenen die ik gratis kon krijgen. Dat scheelt.

Wel twijfel ik of ik niet beter de pc na iedere update moet heropstarten?

Het lijkt tot dusverre geen probleem te zijn, maar toch.....:confused:

Groeten,

Fleur77.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan