Probleem met beelscherm

• Onderwerp starter Onderwerp starter filp
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

filp

Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2002
hallo iedereen ik heb laptop en het beeldscherm verticaal strepen en ook mistig en dubbel beeld wie weet dat het kan zijn A.U.B bedankt op voorhand groetjes filp

Laatst bewerkt door een moderator:
Heb je laatst nog iets ondernomen, bijvoorbeeld overklocken. Of iets anders.

Vermoedelijk is er iets met je videokaart.

Om te weten te komen dat het vermoedelijk de videokaart is, of misschien toch het scherm, moet je de laptop eens aansluiten op een gewone externe monitor. Achterop de laptop vindt je een VGA-uitgang die je activeert door middel van een <FN>-functie die je aanspreekt via het toetsenbord. Zie je de strepen ook op de externe monitor, dan is het zeker de videokaart. De hardware driver voor de videokaart is natuurlijk helemaal up-to-date neem ik aan, want dat is altijd een eerste vereist.

de scherm

he beste bedoel je op aparte scherm kan ik ook of tv doen ???? want ik heb geen pc scherm als ik het verkeerd begrepen heb sorry daar voor groetjes stefan

de scherm

he is aan sluiten met HDMI Kabel ????? groetjes filp

Dan zou je dat kunnen doen op een tv met een hdmi ingang in je huis of huidige locatie waar je bent.

de beeldscherm

ik heb het aan gesloten maar krijg niets op de tv moet ik iets veranderen op de laptop ????

Ja dan moet je even windows toets(dat vlaggetje tussen CTRL & ALT) + P en dat doe j dan 5x in totaal in drukken(alleen de P los laten en dan weer indrukken als je op de gewenste stand staat.

de beeldscherm

he beste het luk mij niet om op tv te krijgen
ik weet het niet meer

de beelscherm

he bedankt voor de website te stuuren nu nog kabel kopen wandt ik heb die niet ligen groetjes stefaneke

het beeldscherm

he beste bedankt voor mij mee te helpen ik heb vanmorgen de laptop binen gedaan in de winkel en het zal de grafiskaart ligen zo dus maar laten maken nog maals bedankt groetjes filp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan