Probleem met BENQ G2220HD

Status
Niet open voor verdere reacties.

SuperFries0123

Gebruiker
Lid geworden
12 apr 2009
Berichten
101
Hallo allemaal,

Ik heb gisteravond de BENQ G2220HD gekocht, en toen meteen even een paar games geprobeerd, die het allemaal goed deden. Tot vanochtend. Ik stelde op verzoek van mijn zusje Zoo Tycoon 2 in op de hoogste resolutie (1920x1080). Er bleven aan de zijkanten twee zwarte strepen/gebieden over, dus ik drukte op auto-adjust, waarna het spel beeldvullend werd. Allemaal heel mooi en aardig, maar als ik bepaalde spellen in 1920x1080 speel, zijn die te groot voor het beeld. Zeg niet dat mijn videokaart er niet geschikt voor is, want gisteren deed alles het nog gewoon. En FarCry 2 start ook niet meer, weet iemand hoe dit kan? Ik gebruik een ATI HD5770.

Helpmij!

MVG

SuperFries0123
 
Laatst bewerkt:
wat als je je driver verwijderd opnieuw opstart en weer je drivers installeert? ik heb ook een ati hd5770 maar ik heb het probleem nog nooit gehad en ik speel op mijn tv in 1080p.
 
directx updaten of herinstalleren? anders ben ik ideeloos.
 
Opgelost!

Ik weet niet hoe en wat, maar de videokaart stond
op een refresh rate van 75 Hz, terwijl dat 60 had moeten zijn.

Toch bedankt iedereen,

SuperFries0123
 
maar dat zou toch niet mogen uitmaken.
 
Tja, t schijnt zo van wel. Verder heb ik niets aangepast. O en btw: ik heb het in voorgaande post over de MAXIMALE refresh rate die op 75 Hz stond. Maar dat moet schijnbaar 60 zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan