Probleem met bereiken YouTube,Spyware probleem?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Toch nog maar eens scannen dan zou ik zeggen.(op een goede site of met goede scanner)

Download eens Ewido Security Suite (AVG Antispyware) en laat daar je pc mee scannen:
http://www.ewido.net/en/download/

Laat het programma updaten, door op "update" te klikken.
Start Ewido Security Suite
Klik op "Scanner" --> "Complete System Scan" om het scannen te starten.
Als er een bestand gevonden wordt, zal er gevraagd worden om het bestand te verwijderen, klik dan op "OK".

Eventueel kun je een log van de scan bewaren, door na afloop op de knop "Save report" te klikken.

Dankjewel crash !!

Dankjewel voor je reactie ik heb AVG Antispyware geïnstalleerd,en YouTube is weer goed te bereiken!! Maar ik had al Spyware Doctor geïnstalleerd (verouderde versie waarschijnlijk),maar daar kon ik wél mee updaten en scannen,maar die haalde er niks uit.Ook heb ik Ad-Aware SE Professionel geïnstalleerd...:confused:

Als je ziet hoeveel infecties ik nog had.:shocked:

bedankt voor je hulp :thumb:

Martin.

Laatst bewerkt:
Maar ik had al Spyware Doctor geïnstalleerd (verouderde versie waarschijnlijk),maar daar kon ik wél mee updaten en scannen,maar die haalde er niks uit.

Het is al opgelost, maar toch even een reactie: misschien heb je de trial van Spyware Doctor geinstalleerd staan, daarmee kan je inderdaad wel updaten en scannen, maar de trail verwijdert geen infecties. Daarvoor moet je eerst de volledige versie van het programma kopen.
Een gratis versie van Spyware Doctor ( Spyware Doctor Starter Edition ) zit sinds kort in het Google Pack, daarmee kan je ook infecties verwijderen.

Ik heb hetzelfde probleem, maar ook na het installeren en scannen me avg antispyware kan ik de website van youtube nog niet bereiken. Hij blijft laden, maar ik kom er nooit op.
Iemand enig idee?

Maar je wordt niet doorgestuurd naar een andere website?

Scan eerst nog even met de volgende programma's, als het probleem daarna nog niet is opgelost, kun je altijd nog een HijackThis-logje maken:

1. Download, installeer, en update Ad-Aware en laat het daarna scannen. Ad-Aware Handleiding

2. Download, installeer, en update Spybot Search & Destroy en laat het daarna scannen. Spybot S&D Handleiding

Nee, ik wordt niet doorgestuurd naar een site. Hij laat gewoon niet en ik krijg dan de melding: "De webpagina kan niet worden weergegeven".

Ik heb hetzelfde probleem, maar ook na het installeren en scannen me avg antispyware kan ik de website van youtube nog niet bereiken. Hij blijft laden, maar ik kom er nooit op.
Iemand enig idee?

Hoi,ik heb ook dit probleem,volgens tele2 ligt het bij tele2 en youtube,en wordt er aan gewerkt. groet.:evil:

Ik heb ook internet van Tele2. Dus dat is dan geen toeval meer. Is er toevallig een tijdsindicatie?

Ik heb ook internet van Tele2. Dus dat is dan geen toeval meer. Is er toevallig een tijdsindicatie?

Heb ook Tele2 en het zelfde probleem. Geen tijdsindicatie.

Gaan we toch voorlopig naar 123video.nl !

Dan kan er verder niks gedaan worden, de oplossing moet van Tele2 komen,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan