Probleem met branden Dual layers!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vancha

Gebruiker
Lid geworden
26 mrt 2009
Beste allemaal,

Sinds drie dagen heb ik het probleem dat ik geen dual layers meer kan branden. Ik zal eerst even wat informatie geven:

DVD-/CD-rom station: HL-DT-ST DVDRAM GSA-T50N ATA Device (volgens apparaat beheer)
Gebruikte DVD's: Arita DVD+R DL 8x (Dual layer dus :p)
Brand Programma: ImgBurn

Zoals ik al aangaf is het probleem dat ik ineens geen Dual layers meer kan branden. Vlak na het begin van het branden (tussen de 1-3%) krijg ik de volgende foutmelding:

Als ik opnieuw klik werkt dit uiteraard niet. Mijn brander is (lijkt mij) niet stuk want ik kan wel normale DVDtjes branden :o Voor deze 3 dagen heb ik al meerdere malen Dual Layers gebrand (zelfde merk, zelfde type, zelfde drive) en verder ook geen problemen mee gehad! Voorzover ik weet zijn mijn drivers gewoon hetzelfde gebleven.

Nou is mijn vraag of iemand weet waardoor deze error komt en hoe ik hem kan oplossen?

Alvast bedankt!

Ik denk dat ik zo genoeg informatie heb verschaft. Mocht er nog info zijn die je nodig mocht hebben laat het me dan even weten :)

Zelfde Probleem

Ik heb dus hetzelfde probleem eerst brandde hij ze wel maar ineens niet meer.
Ik heb daarna een andere computer gebruikt dat ging goed, maar daar is die nu ineens ook mee gestopt terwijl ik toch een tiental aan DL's heb gebrand.:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan