Probleem met branden dvd's

Status
Niet open voor verdere reacties.

FranckBlack

Gebruiker
Lid geworden
10 okt 2008
Hallo,

Het branden van dvd's op mijn pc duurt ontzettend lang (bijna een uur op 8x snelheid dvd5).
En het resultaat is slecht. Het geluid klinkt blikkerig en het beeld stottert.
Wat kan dit zijn? Einde oefening voor de dvd brander?
Ik heb met verschillende merken gebrand en op verschillende snelheden, maar allemaal hetzelfde resultaat.

Ik brand met Ashampoo burning studio 7.
Brander is een Samsung: tsstcorp cddvdw sh-s202j
Staan geen gekke dingen in apparaat beheer.

Wat je nog kan doen is met een ander programma branden,als dat niks opleverd denk ik dat je dvd speler aan vervanging toe is.

Ben nu met IMGburn aan het branden, maar dat duurt ook bijna een uur. Dus ben er bang voor...

Bedankt voor je reaktie!

Edit: Heb er even een originele dvd in gestopt, die doet net zo raar. Lijkt me wel duidelijke nu ...

Laatst bewerkt:
Ik gebruik de volgende programma's voor te branden: Imgburn ( heel goed met simpel menu) Nero10 (super goed als je ermee kunt werken) of Roxio (best wel goed)
Nero 10 is niet gratis en Roxio weet ik niet. Die stonden al op men pc. Imgburn is volledig gratis. Daarmee kan je ook branden. Maar het kan niet alleen je programma of dvd-speler liggen. Welk DVD's gebruik je en van welk merk? Maar als je rare geluiden hoort, dan vrees ik........voor een kapotte dvd-speler :(

Kijk eens bij hardware-->apparaatbeheer of de brander op PIO mode staat ipv UDMA........

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan