Probleem met branden Mmore

Status
Niet open voor verdere reacties.

MICROID

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2004
Hallo allemaal,

Ik heb een probleem met branden van Mmore cds.
Iedere keer is ie fout gebrand. Hij geeft geen fouten aan in Nero.

Mijn brander is:
Samsung CDRW/DVD SM-332B

Mijn CD-R's:
Mmore CD-R 80/700MB

Mijn Pc:
Intel Celeron 1,2 Ghz, 256 RAM, WinXp Professional SP2

Deze problemen spelen al sinds ik geen Plextor-cdr's meer gebruik....waar zou dit aan liggen? Dat mijn brander niet met Mmore om kan gaan? Of is Mmore in t algemeen af te raden?

Mvg.

-Mauro

Geplaatst door MICROID
Hallo allemaal,

Ik heb een probleem met branden van Mmore cds.
Iedere keer is ie fout gebrand. Hij geeft geen fouten aan in Nero.

Mijn brander is:
Samsung CDRW/DVD SM-332B

Mijn CD-R's:
Mmore CD-R 80/700MB

Mijn Pc:
Intel Celeron 1,2 Ghz, 256 RAM, WinXp Professional SP2

Deze problemen spelen al sinds ik geen Plextor-cdr's meer gebruik....waar zou dit aan liggen? Dat mijn brander niet met Mmore om kan gaan? Of is Mmore in t algemeen af te raden?

Mvg.

-Mauro

Heb je Nero al opnieuw geinstalleerd?

dit kan misschien ook wel helpen.

Dat had ik pas gedaan...ik heb ook al met verschillende andere brandprogramma's geprobeert (Easy CD Creator etc.) Maar daar krijg ik precies t zelfde effect mee :(

Dan kan waarschijnlijk je brander niet omgaan met Mmore probeer is andere cd's.
Ik heb ook al eens problemen gehad met MMore

Succes!:thumb:

Wat brand die dan fout, wat voor een type CD (audio,data, vcd?) probeer je te branden en op welke manier brand je?

Hij geeft nix aan in Nero en als ik hem dan afspeel geeft ie n fout aan. Met bv. software is dat ie tijdens het installeren zegt dat er allemaal bestanden niet geopend kunnen worden en met audio of mp3cds loopt ie vast tijdens het afspelen van een track. Dit doet ie dus met verschillende types.

Ik brand niet op volle snelheid.

Het is natuurlijk heel goed mogelijk dat je brander niet overweg kan met MMore (hoor er meestal geen klachten over) maar op de Samsung site is daarover niets terug te vinden.

Wat zegt Nero, als je bij het branden ook het controleren van de geschreven data aanzet?

Ik zal zo snel mogelijk weer een MMore-cd branden met Nero en dan zal ik de log opslaan en hier posten...Ik vond er nix bijzonders in...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan