probleem met branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Emmely

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 dec 2003
Heb sinds enige dagen Kazaa ontdekt en kan ook branden, maar ik zit met het volgende probleem.

Als ik een cd op mijn compu brand (met Nero) doet deze het wel op mijn stereo maar niet in de auto. Op zich is dit nog te begrijpen als ik een cd-speler in de auto heb die geen gebrande cd's kan lezen, MAAR ik heb meerdere gebrande cd's van vrienden (ook gebrandt met Nero) welke wel afgespeeld worden door de cd-speler in de auto.

Wat doe ik fout?

Welkom op helpmij.:)
Maak je wel een Audio-cd met Nero?

En ik maak een audio-cd, in mijn stereo doet hij het wel

Is de speler in je auto soms wat ouder, dat levert wel eens problemen op. Misschien kan hij gewoon niet met dit merk CD overweg. Probeer eens een ander merk.

Dat idee had ik ook Wim, maar heb van iemand een andere cd-r geleend, een ongebrande en gebrande. De gebrande cd deed het wel in mijn cd-speler. Toen heb ik thuis de ongebrande cd gebrand en in mijn auto gestopt, maar deze deed het toen weer niet. Dus ik heb het idee dat ik ergens iets fout doe met branden of mijn instellingen misschien verkeerd staan. Het is voor mij een raadsel.

Misschien is je cd-speler in de auto gevoelig voor gebrande cd's een mogelijkheid is de cd's slomer te branden. op 4 speed moet het lukken als je snel brand kan het zijn dat de cd-speler hem niet pakt :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan