Probleem met chatten

Status
Niet open voor verdere reacties.

patrick8

Banned
Lid geworden
17 aug 2006
Het volgende gebeurt bij mij
Als ik wil chatten bijvoorbeeld op www.solomio.nl
en dus op de persoon klik met wie ik wil chatten dan word er dus ander venster geopend maar gebeurt er het volgende je krijgd heel wit scherm met in het linkerbovenhoek hokje met daar in driehoekje en notwat kleine tekentjes. maar het chatscherm word verder niet geopend er gebeurt dan niets nou is mij gemeld dat het iets met popups of cookies te maken kan hebben is dat zo en zo ja wat is de oplossing en zo nee ook natuurlijk kan ik iets doen via start enz.

Patrick

Beste Jeroen

Bedankt dat je me wilt hebben ik heb wel windows98 maar wat bedoel je met jou sites moet ik dan iets downloaden of zo want ik heb dus windows op nieuwe geinstalleer maar meestal gebeurd dit dan niet zou het niet iets met cookies proxyserver of popups te maken hebben. kun je niet in het menu start ergens iets veranderen misschien dat er iets geblokkerd is.

Dat java heb ik geinstalleerd maar het blijft zoals het was je opend dus en dan krijg je gehele dat scherm dat blijft hangen

Je moet de java applicatie van een van de links hierboven downloaden en installeren.

Zou het ook misschien niet kunnen dat als je bij configuratie bij het icoontje internet het beveiligings niveau verkeerd staat begrijp er niet van

hi

Dat heb ik ook al gedaan maar het vreemde is dat als ik bijvoorbeeld op site kom waar gewoon soort afbeelding is en ik klik daarop zodat ie ergens anders weer groter er uitkomt dan lukt het wel dan heb je in het begin wel zo'n leeg scherm maar plots komt ie dan toch hoe het kan geen iedee
de

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan