probleem met Chrome

Status
Niet open voor verdere reacties.

opzoek25

Gebruiker
Lid geworden
9 jul 2008
Berichten
493
Ik maak sinds enige tijd gebruik van CHROME met goed resultaat. Maar de jongste tijd heb ik volgend probleem, ik leg het uit aan de hand van een concreet voorbeeld. Als ik probeer mijn GPS TOMTOM met de pc te verbinden om hem te updaten krijg ik het bericht dat ik eerst CHROME moet sluiten. En dat terwijl alles van Chrome gesloten is. Ik kon pas updaten nadat ik Chrome volledig had gewist. Hoe moet dat nu?
 
Gebeurt hetzelfde probleem ook als je je computer opnieuw opstart en daarna probeert de TomTom te updaten? :thumb:
 
Dan lukt het ook niet. Het moet wel aan Chrome liggen, denk ik. ik heb hetzelfde meegemaakt met andere interactieve websites.
 
Ik heb Chrome nu gewis (zie hoger) en het programma staat ook niet meer bij processen. Ik zal het opnieuw installeren en wat als het dan bij processen staat?
 
Taakbeheer

Hallo,
Je moet (als je windows hebt) 'Taakbeheer' open (<Rechtermuis-Knop> op de taakbalk of <Ctrl> <Alt> <Delete>). Dan klik je op 'Processen'. Daarna klik je op 'chrome.exe'. Nadat je dat gedaan hebt klik je op 'Proces Beëindigen'.
Als het goed is werkt het zo.

-Quincy Calis
 
@KillerCalis,

Topics van ruim een half jaar oud mogen met rust gelaten worden, deze zijn niet actueel meer.

Ik sluit deze topic.
slotje.gif
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan