Probleem met clean systeem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Road Dogz

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
9 nov 2006
Bij het installeren van welk OS dan ook doen er zich constant bleu screens voor (telkens verschillend) "cdfs_file_system" , "page_fault_in_non_paged_area", en iets met een videodriver, dus ik denk dat het iets met de onboard videokaart te maken heeft. In de bios kan ik het geheugen van de onboard maar instellen op 10 MB of 1 MB (Er zit 512 MB DDR II Corsair in, ik ga deze middag een tweede module halen om ook te kunnen checken of het aan het geheugen ligt).

Hoi !
Zover ik weet staat CDFS voor: Compact Disc File System.

Ergo: ik neem aan dat de CD waarvan je probeert op te starten op een of andere manier niet gelezen kan worden.

Kan liggen aan: defecte CD/speler, verkeerde plaatsing/jumpersetting, defecte kabel. maar inderdaad ook aan corrupt geheugen.

Succes,

Harry.

Hey,

Het lijkt mij nu toch aan het RAM-geheugen te liggen. Als ik met de "kappote" module werk krijg ik ook artifacts gelijk bij kapot of te warm videogeheugen. Met de nieuwe module kan ik zonder problemen verder werken. Het rare is dat ik ook geen problemen heb als ik werk met de nieuwe module in slot 1 en de andere in slot 2 (de pc herkent ook 1 Gb aan geheugen). Komt dit omdat de 2de module nog niet wordt aangesproken en dat ik terug problemen mag verwachten wanneer er meer dan 512 MB aan geheugen gebruikt wordt?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan