Probleem met Code

• Onderwerp starter Onderwerp starter lilx
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

lilx

Gebruiker
Lid geworden
21 aug 2007
hallo,

ik heb een simple database gemaakt voor my baas om zijn personeel in op te slaan dus daarbij was het gewoon persoonlijke gegevens en andere dingen dat was allemaal geen probleem maar mijn baas vroeg me ook of ik de shifts kan toevoegen van iedereen en het aantal shifts bij elkaar te laten optellen nou het was me uiteindelijk gelukt en het kwam zo eruit te zien (afbeelding 1)
11.JPG

als je kijkt naar afbeelding 1 dan kan zien dat ik een telling moest maken van ochtend, middag en avond apart en uiteindelijk het totaal het tellen werkt ook wel dat is niet het probleem (zie maar Afbeelding 2 )
22.JPG

maar nu komt het probleem wnr ik nieuwe gevens wil invoeren neemt op een of andere reden de tekst die de telling doet getallen mee terwijl die weer op nul moet beginnen omdat de vakken waar die ze getallen uit leest staan op nul (zie afbeelding 3)
33.JPG

dus mij vraag is, is er niet een manier om wanneer ik op nieuw record toevoegen druk dat er een code langsgaat die de waarden nul maken en als er een andere manier is zou ik die ook graag willen horen ik wil alleen van deze probleem af

ps: als er vragen zijn om welke code ik gebruik, ik maak gebruik van =Som()

Is Shifts een subformulier en waarop is deze gebaseerd?

Zou je anders de database zonder gevoelige informatie en in gezipte vorm als bijlage kunnen sturen.

Voordat je gaat zippen comprimeer de database eerst even.

mvg

Charles

nee alles is gewoon in een table het is allemaal heel simple gemaakt

ps. het nu wel erg simple standaart namen enzovoort maar zodra ik alle problemen heb opgelost ga ik er in details in en als je idee hebt hoe het anders zo moeten zou ik het graag horen :)

bijlage:
klik Hier

Laatst bewerkt:
Ik heb inderdaad wel een paar opmerkingen en vragen.

Ik wil je best helpen, maar niet via dit forum. Als je op mijn naam klikt, dan kun je naar mijn profiel en vandaaruit kun je me mailen.

mvg

Charles

cbakkeren ik heb jouw een bericht gestuurd op je mail, moest ik het naar daar naar toe sturen of naar je profiel.

ben echt blij dat jij bereid bent om me te helpen want moet het echt in orde krijgen

groeten,
lilx

Als je het naar mijn mailadres heb gestuurd dan is het mijn privemailadres. Helaas kan ik daar pas bij als ik thuis ben. Ik stuur je vanavond wel een mail.

mvg
Charles

ik heb het inderdaad naar jouw prive mail gestuurd, dan zal ik helaas tot vanavond moeten wachten

groeten,
lilx

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan