Hoi,
Ik probeer een licentie database op te zetten. De bedoeling van de interface is met behulp van 2 combo boxes, Ontwikkelaar en Product de resultaten te sorteren en vervolgens, nadat de 2e combo box is geselecteerd, de licentie gegevens en dergelijke in het tekstveld eronder komen.
Het probleem is met het tekstveld. Ik krijg de informatie van de licentiegegevens niet in het tekstveld.
De opbouw van de database bestaat uit 3 tabellen:
tblInformatie - kolommen:
informatieID
productID
informatie
tblOntwikkelaar - kolommen:
ontwikkelaarID
productID
ontwikkelaar
tblProduct - kolommen:
productID
ontwikkelaarID
informatieID
product
Dit is de vb code die ik aan de 2 combo box gekoppeld heb aan het After Update event:
Dim sSource As String
sSource = "SELECT [tblInformatie].[informatieID],[tblInformatie].[informatieID], [tblInformatie].[informatie] " & _
"FROM tblInformatie " & _
"WHERE [productID] = " & Me.cboProduct.Value
MsgBox (sSource)
Me.cbo.Text = sSource
Ik heb de database toegevoegd als bijlage. Hoop dat iemand mij hiermee verder kan helpen.
Alvast bedankt !
Gr
Ik probeer een licentie database op te zetten. De bedoeling van de interface is met behulp van 2 combo boxes, Ontwikkelaar en Product de resultaten te sorteren en vervolgens, nadat de 2e combo box is geselecteerd, de licentie gegevens en dergelijke in het tekstveld eronder komen.
Het probleem is met het tekstveld. Ik krijg de informatie van de licentiegegevens niet in het tekstveld.
De opbouw van de database bestaat uit 3 tabellen:
tblInformatie - kolommen:
informatieID
productID
informatie
tblOntwikkelaar - kolommen:
ontwikkelaarID
productID
ontwikkelaar
tblProduct - kolommen:
productID
ontwikkelaarID
informatieID
product
Dit is de vb code die ik aan de 2 combo box gekoppeld heb aan het After Update event:
Dim sSource As String
sSource = "SELECT [tblInformatie].[informatieID],[tblInformatie].[informatieID], [tblInformatie].[informatie] " & _
"FROM tblInformatie " & _
"WHERE [productID] = " & Me.cboProduct.Value
MsgBox (sSource)
Me.cbo.Text = sSource
Ik heb de database toegevoegd als bijlage. Hoop dat iemand mij hiermee verder kan helpen.
Alvast bedankt !
Gr
Bijlagen
Laatst bewerkt: