probleem met company of heroes

• Onderwerp starter Onderwerp starter pcboy
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

pcboy

Gebruiker
Lid geworden
16 apr 2005
Ik heb company of heroes geinstaleerd, alles doet het goed behalve de poppetjes en gebouwen die zijn niet te zien, maar het landschap enz. nog wel.
Weet iemand waar dat aan ligt?

Misschien dat je eens je videokaartdrivers moet proberen te updaten. Lees daarvoor dit topic eens goed door. Mocht dat ook niets hebben helpen, dan waarschuw je even. ;)

ik zal het zo ff doen maar waar kan ik een nieuwe driver vinden (ik heb een ATI) want anders zit ik daar straks weer mee.

Laatst bewerkt:
ik heb een Radean 9200 SE en volgens mij heb ik daar de nieuwste driver al van geinstaleerd (daar komen toch geen nieuwe meer voor uit? ) Moet ik het dan nog steeds doen....

Heb je wel eerst de oude driver verwijderd voordat je de nieuwe installeerde? Zo nee, zorg er dan even voor dat je deze procedure hebt gevolgd. ;)

Kijk even bij systeemeisen , op de CD of je Videokaart wl word geondersteund, want de Radeon 9200 :confused: .... T spel is wel heel nieuwe en eist wel veel.

Als het goed is ondersteunt CoD2 gewoon die videokaart.
Je zal het spel alleen met enorm lage instellingen kunnen spelen... :rolleyes:

Jah maar ik zie geen poppetjes en gebouwen :S. En we hebben het niet over CoD 2 maar over CoH ;)

Laatst bewerkt:
Ik heb company of heroes geinstaleerd, alles doet het goed behalve de poppetjes en gebouwen die zijn niet te zien, maar het landschap enz. nog wel.
Weet iemand waar dat aan ligt?

ik heb het zelfde probleem heb je intussen al een oplossing???

Ja heb ik ook gehad...
Te slechte pc srry maar het is nou eenmaal waar...

probeer eerste paar keer te unisntalle en te reinstalle ;)

En anders tja dan heb je gewoon echt pech

Oude forum maar goed mischien kan ik andere mensen er mee helpen.

Ik had het ook en ik heb het verholpen door mijn instellingen te verlagen.
Dan opnieuw spelen en als het goed is moet hij het dan doen.

groetjes:thumb:

probleem

ik heb het zelfde probleem maar een tijdje eerder heb ik een lan gehad hebben we coh gelant en toen was het gewoon goed en ik denk niet dat ik een te slechte pc er voor heb want ik kan modern warfare 2 gewoon draaien terwijl coh veel ouder is. dus tell me what to do please.:thumb:

ik heb sinds vandaag ook een probleem met COH. alles werkt goed totdat ik in de game kom. ik kan de landschschappen niet meer zien en geen units. lijkt op een verkeerde view. Het heeft altijd uitstekend gewerkt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan