Probleem met Computer ( MP )

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ais
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Ais

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2013
Hallo! Ik heb dus een probleempje..
de voorkant van de computer, daarvan is een stukje eraf gevallen.. je kan hem wel maken denk ik, maar daarvoor moet ik ( denk ik ) de voorkant erafhalen!
maar ik ben bang dat ik dan iets kapot maak. dus hoe moet ik het eraf halen, en zitten er schroeven in etch..? 1302616456.jpeg dit is de foto van de copmputer, je ziet 3 zwarte balken aan de voorkant, en de bovenste is eraf..

Als iemand ook een idee hebt, om die zwarte balk erop te krijgen.. hoor ik het graag! (:

Laatst bewerkt door een moderator:
1 van die 3 afdekkapjes onder je cd speler? Die kun je er gewoon weer op/in duwen/klikken. Tenzij die is afgeknapt, dan wordt het lastig.

Hoi,

Welkom op Helpmij.nl

Misschien even foto-tje val losse onder deel want zelf denk ik dat je het zo tussen/in kan klemmen.

Het is inderdaad dat ding die je er in kan klemmen, maar die klem ding zit aan beide kanten.. dus weet ik niet hoe ik dat er in krijg.. of ik moet de voorkant erafhalen, maar ik ben bang dat dat niet lukt.

Je legt hem er aan 1 kant in, en dan kun je die andere kant zo aanduwen. Beide kanten tegelijk kan ook maar dat kunnen alleen de pro's xD.

EDIT: de voorkant hoeft er niet af.

Hoi,

Daarom misschien toch even een foto. en 1 maal antwoordt had genoeg geweest hoor denk dat we het wel begrepen haden;)

Oh, gelukkig! :)

Oke, foto komt eraan :)

Beste Ais, van harte welkom op Helpmij.nl :thumb: Verplaatst naar de juiste sectie en berichten samen gevoegd. Gaarne "bericht aanpassen" gebruiken als je er iets bij wil zetten en liever niet nog een bericht eronder. Zal tevens even aan de moderator van deze sectie vragen de onnodige quotes weg te halen, ook hier graag je aandacht voor in het vervolg.

excuses! zal het niet meer doen.

Hier is de foto! afbeelding131.jpg

Zoals je kunt zien is het lastig om hem erin te krijgen, is er nog een oplossing?

Hoi,

Toch weer wat quote verwijderd een quote is een optie om op een bepaald zin /iets te attenderen maar is niet nodig in dit geval

En ik krijg toch het bange vermoeden dat je de voorkant er even af moet halen.

1 pc uitzetten en stekker uit stopcontact
2 De twee zijkanten er af halen
3 achterkant vookant dan zitten waarschijnlijk ronde uitsteeksels met een gleufje
4 deze kan je dus bij elkaar drukken en dan naar voren drukken en het zullen er een stuk of zes zijn
5 als je ze alle zes gedaan hebt is de voorkant los e kan je onderdeel weer vast zetten

Ben toch een beetje bang dat het niet gaat lukken, dat ik iets kapot maak ofzo! maarja....

Hoi,

Voorzichtig aan eerst eens kijken of je kan zien wat ik geschreven heb en dan voorzichtig proberen met de onderste bv

Dan heb ik nog iets, hoe kan ik hem dan weer dichtkrijgen?

Hoi,

Gaat makkelijker weer erop als eraf die rondje lopen een beet je taps dus druk je er zo weer op.

Sorry haha, maar ik durf het echt niet.. gaat hij niet kapot als ik hem eraf haal, of gaat die knop niet losschieten als hij eraf gaat?

Hoi,

Zoals eerder gemeld voorzichtig aan kom je een eind, niemand in de buurt met wat meer (sloop) ervaring:D

Laatst bewerkt:
Sorry als ik voor jou nu dom overkom, maar ik ging het net proberen ( computer uit, stekker eruit etch.. ) en was van onderen begonnen, maar toen probeerde ik hem dicht te krijgen.. maar dat lukte niet! ik ging heel hard drukken, en toen klepte hij eindelijk erin! maar ik durf niet om het nog een keer te doen als hij helemaal los is! kan je het me misschien nog uitleggen.. maar dan iets makkelijker, haha! =S
Sorry dat ik het niet echt snapte..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan