probleem met computer of monitor

Status
Niet open voor verdere reacties.

timbo25

Gebruiker
Lid geworden
20 jul 2007
ik heb een pc maar hij doet een beetje raar .
als ik hem opstart krijg ik op mijn iiyama monitor een vel wit scherm met een zwarte rand en als ik een andere monitor erop aansluit (een tft-scherm ) ook van iiyama een prolite e1900 ws doet hij het wel een keer maar daarna geeft hij een zwart scherm met daarin een geel blokje waarin instaat 'no signal' en als ik er een andere video kaart indoe van nvidea inplaats van mijn ati radeon 9700 pro doet hij het ook een keer en daarna weer een wit scherm .
ik hoop dat iemand dit probleem kent en een oplossing heeft
alvast bedankt
Tim:(

Misschien de driver updaten? Als ik het goed heb begrepen, doet de monitor het wel, maar maar een keer? Probeer dan die eerste keer de drivers te updaten.
Of heb ik het nou helemaal verkeerd begrepen?

(OT: update dan ook even je drivers van je toetsenbord, die werkt ook niet goed:
punt- en komma-toets werken blijkbaar niet )

Ik denk dat je naar de driver van je videokaart moet kijken of je zou de video op een ander systeem moeten kontroleren.

Ik denk dat je naar de driver van je videokaart moet kijken of je zou de video op een ander systeem moeten kontroleren.
als ik de videokaart in een andere pc zet dan dan doet hij het wel goed .maar ik heb inderdaad geen drivers op de 'probleem pc' staan . van de video kaart (die ati radeon)

Laatst bewerkt:
ik heb de laatste versie van de catalyst control center van Ati geinstaleerd maar dan werkt hij nog steeds niet .

het rare is als ik een nvidea er inzet doet hij het een keer en dan houd het op .
als ik een tft-monitor eropzet doet hij het ook 1 keer en dan niet meer .
ik heb windows er al op nieuw opgezet (xp mediacenter edition) maar nou doet hij het nog steeds niet .
kan iemand alsjeblieft helpen .

p.s. zou het misschien aan mijn moederbord kunnen liggen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan