Probleem met contactpersonen in Live mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

josetteberendse

Gebruiker
Lid geworden
8 jul 2014
Ik heb laatst op iemands anders zijn computer mijn livemail account toegevoegd aan zijn Live mail programma. Vervolgens kwam ik er achter dat zijn contactpersonen waren vervangen door mijn contactpersonen. Ik heb mijn account weer verwijderd en de contactpersonen hersteld, maar er blijft blijkbaar toch iets hangen. Bij het starten van live mail op de andere computer komt steeds weer een pop up om in te loggen op live mail en de contactpersonen van die andere persoon blijven aan mijn account hangen, waardoor ik mijn eigen contactpersonen nu dus kwijt ben.

Ik heb live Essentials al helemaal verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar heb probleem blijft bestaan. Hoe zorg ik ervoor dat de koppeling naar mijn account volledig verwijderd wordt op de andere computer?

Groeten,
Josette

:( Heh ?? heb jij jouw eigen live account op een ander PC ( bij iemand anders dus en op andere IP ?? :( ) ingesteld ?? nu ben bang dat lukt helemaal niet meet op geen enkel manier dat meer veranderen en ook als je net zoals jij zei dat account her-installeert enz.. helpen nu kan alleen maar alle contact personen ergens noteren en opslaan enz.., en e-mail adres veranderen ..:( ( helaas ! ) ..

Laatst bewerkt:
Ik voel er weinig voor een nieuw emailadres aan te maken. Het huidige adres is aan heel veel internetaccounts gekoppeld, dus dat moet ik dan weer wijzigen. Dat is dus het laatste wat ik wil doen.

:( Snap ik je maar als je dat niet doet probleem zal blijven ( helaas ) .... :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan