Probleem met ControlDeck

Status
Niet open voor verdere reacties.

Duckje

Gebruiker
Lid geworden
8 jan 2011
Hallo iedereen

ik heb onlangs een laptop aangekocht van het merk Asus A52J Series. Ik heb nog geen enkel probleem ondervonden met deze laptop tot enkele dagen geleden.

Telkens wanneer ik mijn laptop opstart, begint ControlDeck moeilijk te doen. Mijn scherm wordt zwart en toch zie ik mijn startbalk onderaan van windows 7. Met het icoontje in van ControlDeck. Helaas reageert mijn computer niet meer en wordt mijn scherm vervolgens wit en krijg ik de boodschap om het programma af te sluiten of te wachten tot het reageert. Na een tijdje reageert het programma dan toch en is alles in orde.

Toch is iedere keer opnieuw deze gebeurtenis geen pretje. Kan iemand mij vertellen wat ik kan doen om dit probleem te verhelpen?

Alvast bedankt jongens!

MVG Duckje

Systeeminfo:

Windows 7
Intel corei5
nvidia Geforce 310M Cuda 1GB
64 bit
4GB RAM

Je kan via ccleaner controldeck uit de opstartlijst halen van windows.
Staat bij gereedschap en dan opstarten, dan gewoon dubbelklik op controldeck en dan start het niet meer op.

Ok, dit probleem blijkt hardnekkig te zijn. ControlDeck staat niet in de lijst bij opstartprogramma's van Ccleaner. Alsook niet in mijn systeemconfiguratie.
Wat nu?

Je kunt controldeck dus ook niet helemaal verwijderen? Of heb je het echt nodig voor je laptop?

Ja, dit programma ondersteunt het volume, schermresolutie, processorinspanningen,...
Dus ik heb het wel nodig.

Hey jongens, dit probleem is nog altijd niet opgelost. Weet er echt niemand raad mee?

Beste Duckje,

Kan je even beschrijven hoe je dit verwijderd hebt? Ik zit namelijk met identiek hetzelfde probleem op dezelfde computer..

Het lijkt me een noodzakelijk programma om je pc deftig te laten opstarten. Ik vraag me dus af of dit geen gevolgen heeft bij het verwijderen ervan?

Alvast bedankt !

Hallo Kipje1

ik heb dit programma verwijdert onder "programma's en onderdelen". Echter, nadien bleef het probleem zich aanhouden. Het ligt dus niet aan ControlDeck. Probeer deze link eens: http://www.itwriting.com/blog/110-vista-display-driver-takes-a-break.html

Ik heb intel mijn laptop laten scannen en hij had een nieuwere versie voor mijn beeldscherm gevonden. Ik dacht dat het probleem opgelost was. Helaas, soms krijg ik nog een foutmelding. Ik blijf verder zoeken. ;)

Intel: http://downloadcenter.intel.com/con...08/win7_64_1512754.exe&lang=eng&Dwnldid=18228

Laatst bewerkt:
Hallo Duckje, is het probleem nog ooit opgelost? Ik heb namelijk dezelfde problemen met mijn ASUS K50ip.

Uiteindelijk wel, ik heb mijn moederbord moeten laten vervangen en toen was het opgelost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan