Probleem met de Linksys WRT54G

Status
Niet open voor verdere reacties.

Appelkoek

Gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2008
Hey, ik heb een probleem met in de router te komen. Vroeger kon ik altijd makkelijk in de router komen door 192.168.1.1 in te typen, maar dat kan nu niet meer. Bij ipconfig staat wel dat de standardgateway 192.168.1.1 is. Ik heb zowel Firefox als Internet Explorer geprobeerd en ik heb het geprobeerd op een andere pc. Ik zou wel graag in de router willen om ports open te zetten enzo.

Hij was beveiligd, maar omdat ik de router gereset heb niet meer. (voor dat ik hem restte kwam ik er al niet in)
Wat er dan gebeurd doe ik wel ff in een pic

Bedraad aansluiten ipv. draadloos, en opnieuw proberen.

De meeste routers staan zo ingesteld dat alleen bedraad toegang tot de configuratie verkregen kan worden.

Probeer dus bovenstaande even uit.

Tijs.

Ben benieuwd....

Mijn WRT54G is prima draadloos te benaderen

Ben benieuwd....

Mijn WRT54G is prima draadloos te benaderen

Ik heb niet uitgezocht of het verhaal van alleen bedraad configureren ook (specifiek) op het type Linksys van de topic-starter van toepassing is.
Bedraad aansluiten sluit ook een hoop andere mogelijke oorzaken van de problemen uit.

Het kernwoord van mijn posting is dan ook 'proberen' :p

Tijs.

Ik heb niet uitgezocht of het verhaal van alleen bedraad configureren ook (specifiek) op het type Linksys van de topic-starter van toepassing is.
Bedraad aansluiten sluit ook een hoop andere mogelijke oorzaken van de problemen uit.

Het kernwoord van mijn posting is dan ook 'proberen' :p

Tijs.

Uiteraard. Bedoelde het ook alleen maar als aanvullende informatie!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan