MagicTrance
Gebruiker
- Lid geworden
- 22 mei 2015
Beste forumleden
Ik heb een 4k tv van LG en deze wil ik gaan gebruiken als monitor
Dit ivm radio uitzendingen die ik maak
Iedeaal 4 schermen naast en onder elkaar dus alles in 1 overzicht op mijn scherm dacht ik ....maar helaas is de werkelijkheid anders
Het volgende ik heb een moederboard van ASrock FM2A75M Pro 4+ deze ondersteund dus geen 4k terwijl het wel in de processor zit de amd a8 6600
Deze videokaart heb ik dus uitgezet in de bios.
En heb ik de MSI Radeon R5 230 aangeschaft met het idee dat het daarmee wel zal werken want deze kan namelijk wel 4k aan via de HDMI 1.4a
Nou mooi niet ik krijg het maar niet voor elkaar om hem hoger te krijgen dan 1920 x 1080
Dure HDMI Kabel gekocht 1.4a Highspeed
Het lijkt erop dat hij mijn tv resolutie niet herkent.
Ben er al dagen mee bezig krijg het maar niet voor elkaar.
Om alles zeker te weten heb ik even de laptop van mijn vrouw geprobeerd en deze werkt perfect op mijn 4k scherm dus de bekabeling is ok
Is het zo dat het moederboard niet verder gaat dan 1920 x 1080 dat hij dat ook niet doet als je er een zelfstandige videokaart indoet
Lijkt mij toch dat het moet werken
Ik ben benieuwd of iemand mij uit de brand kan helpen
Alvast bedankt voor het meedenken
Ik heb een 4k tv van LG en deze wil ik gaan gebruiken als monitor
Dit ivm radio uitzendingen die ik maak
Iedeaal 4 schermen naast en onder elkaar dus alles in 1 overzicht op mijn scherm dacht ik ....maar helaas is de werkelijkheid anders
Het volgende ik heb een moederboard van ASrock FM2A75M Pro 4+ deze ondersteund dus geen 4k terwijl het wel in de processor zit de amd a8 6600
Deze videokaart heb ik dus uitgezet in de bios.
En heb ik de MSI Radeon R5 230 aangeschaft met het idee dat het daarmee wel zal werken want deze kan namelijk wel 4k aan via de HDMI 1.4a
Nou mooi niet ik krijg het maar niet voor elkaar om hem hoger te krijgen dan 1920 x 1080
Dure HDMI Kabel gekocht 1.4a Highspeed
Het lijkt erop dat hij mijn tv resolutie niet herkent.
Ben er al dagen mee bezig krijg het maar niet voor elkaar.
Om alles zeker te weten heb ik even de laptop van mijn vrouw geprobeerd en deze werkt perfect op mijn 4k scherm dus de bekabeling is ok
Is het zo dat het moederboard niet verder gaat dan 1920 x 1080 dat hij dat ook niet doet als je er een zelfstandige videokaart indoet
Lijkt mij toch dat het moet werken
Ik ben benieuwd of iemand mij uit de brand kan helpen
Alvast bedankt voor het meedenken