Probleem met de printer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tessa 65

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2004
Berichten
18
Al vanaf het begin dat we deze computer hebben hebben we een raar probleem met de printer. Namelijk heel vaak print hij niet wanneer ik dat wil, maar ga ik dan vervolgens afmelden of alsluiten... dan begint hij opeens te printen, of zelfs pas wanneer ik me weer aanmeld. Is dit niet een beetje raar? En wat zou ik er aan kunnen doen?

Groetjes Tessa
 
Om welke printer gaat het?

[schaamteloze kopie van Pasja :eek: ]

een eventuele andere oorzaak is mogelijk dat Windows het tijdelijk aangemaakte printbestand (spool) niet goed (genoeg) kan verwerken / wissen, nadat een eerste pagina is afgedrukt.

Windows maakt een tijdelijk (veelal zeer groot) spoolbestand aan tijdens (voorbereidingen van) het afdrukken.

Als DAAR nu iets misgaat en het spoolprogramma gruwelijk groot wordt (door een bepaalde fout), dan kan het i.d.d. tijden duren voordat er iets uit de printer komt.

Als een van de vorige antwoorden niet de oplossing biedt, dan zou je kunnen overwegen om de printer(drivers) eens te deinstalleren en een hele nieuwe (schone) installatie te doen van je printer (software), wellicht is het probleem daarna opgelost...........

[/schaamteloze kopie van Pasja :eek: ]
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan